Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2009 #1 Skrevet 4. juli 2009 Et spørsmål til dere som ofte tar med dere noen hjem fra byen. Jeg kunne aldri hatt ONS, men det som virkelig forundrer meg er at dere virkelig finner noen dere er interessert i på hver eneste kveld på byen? Hvis jeg er på en fest e.l. med kanskje 30-50 personer så er sjansen minimal for at det er noen der jeg kunne tenkt meg å gå til sengs med. Har igrunn bare møtt 3-4 slike personer totalt, og er glad for det. Er det slik at av kanskje 100 personer, så er det mange dere er tiltrukket nok av til å bli med hjem?
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2009 #2 Skrevet 4. juli 2009 Er det slik at av kanskje 100 personer, så er det mange dere er tiltrukket nok av til å bli med hjem? Absolutt!
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2009 #3 Skrevet 4. juli 2009 Absolutt! Da har vi vel bare veldig ulike standarder på det området. Det har alltid forundret meg at folk ser ut til å bare gjøre en kjapp vurdering av det rent overfladiske, før de godkjenner kandidaten som *liggbar*...
aline Skrevet 4. juli 2009 #4 Skrevet 4. juli 2009 Da har vi vel bare veldig ulike standarder på det området. Det har alltid forundret meg at folk ser ut til å bare gjøre en kjapp vurdering av det rent overfladiske, før de godkjenner kandidaten som *liggbar*... selvfølgelig er "standarden" ulik, du sier selv at du aldri kunne hatt ons, ergo søker du noe helt annet når du ser etter en "liggbar" mann en de som har ons støtt og stadig og kun er ute etter seksuell kjemi og sex. og ja, de som kun er ute etter ons, vil jeg tro tar vurderingen utifra overfladiske ting og seksuell kjemi, man er ikke interessert i å vite livshistorien eller bli seriøst kjent med en man bare vil ha sex med og ferdig med det. Jeg har i yngre dager hatt min del ons, DA var det totalt uinteressant hvem han var utenfor akkurat den seksuelle kjemien vi hadde. Hans historie og liv var ikke ett tema, rett og slett fordi jeg jo ikke var interessert i å bli sammen med fyren, ei heller bli venn med ham. Er man overhode ikke, og har aldri vært, klar for ons kun for ons, så tror jeg også det er vanskelig å se den siden av det. Idag har jeg ikke ons, og kunne heller ikke tenke meg å ha det, nettop fordi jeg ønsker noe mer en hva ons gir meg. Så NÅ er det viktig med andre ting, nå er det ikke aktuellt å bare ha seksuell kjemi, historien og personen bak kjemien betyr så mye mer en kjemien alene, selv om den også må være der. Men det er jo fordi i dag er jeg kun interessert i sex dersom det er en jeg kunne tenke meg å bli sammen med. De to situasjonene er totalt forskjellige, og dermed søker man etter totalt forskjellige ting også, den første er "enklest", men gir minst, den andre er myyyyye vanskeligere, mye mer tidkrevende og mye mer sårbar, men gir også mye mer, når det er det man vil.
kristian82 Skrevet 5. juli 2009 #5 Skrevet 5. juli 2009 Et spørsmål til dere som ofte tar med dere noen hjem fra byen. Jeg kunne aldri hatt ONS, men det som virkelig forundrer meg er at dere virkelig finner noen dere er interessert i på hver eneste kveld på byen? Hvis jeg er på en fest e.l. med kanskje 30-50 personer så er sjansen minimal for at det er noen der jeg kunne tenkt meg å gå til sengs med. Har igrunn bare møtt 3-4 slike personer totalt, og er glad for det. Er det slik at av kanskje 100 personer, så er det mange dere er tiltrukket nok av til å bli med hjem? Enig! Eller på en fest med 30-100 stykk syns jeg jo uten tvil at noen av jentene der er pene, men for min del skal det litt mer til enn kun utseende, selv om det "bare" er ONS - må jo ha kjemi blant annet. I tillegg er det andre aspekter - jeg er ikke hypp på å ha 50 sexpartnere, lite tilfredsstillende å ha sex med en jeg ikke kjenner, på tross av beskyttelse er jeg heller ikke helt komfortabel med å ikke vite en dritt om jenta -som gjør at ONS annenhver helg er uaktuelt for min del. Seff kan ONS være bra, men for min del er jeg ikke interessert i at det skal skje så ofte og jeg er selektiv på hvem jeg eventuelt har ONS med.
Caramela Skrevet 5. juli 2009 #6 Skrevet 5. juli 2009 selvfølgelig er "standarden" ulik, du sier selv at du aldri kunne hatt ons, ergo søker du noe helt annet når du ser etter en "liggbar" mann en de som har ons støtt og stadig og kun er ute etter seksuell kjemi og sex. og ja, de som kun er ute etter ons, vil jeg tro tar vurderingen utifra overfladiske ting og seksuell kjemi, man er ikke interessert i å vite livshistorien eller bli seriøst kjent med en man bare vil ha sex med og ferdig med det. Jeg har i yngre dager hatt min del ons, DA var det totalt uinteressant hvem han var utenfor akkurat den seksuelle kjemien vi hadde. Hans historie og liv var ikke ett tema, rett og slett fordi jeg jo ikke var interessert i å bli sammen med fyren, ei heller bli venn med ham. Er man overhode ikke, og har aldri vært, klar for ons kun for ons, så tror jeg også det er vanskelig å se den siden av det. Idag har jeg ikke ons, og kunne heller ikke tenke meg å ha det, nettop fordi jeg ønsker noe mer en hva ons gir meg. Så NÅ er det viktig med andre ting, nå er det ikke aktuellt å bare ha seksuell kjemi, historien og personen bak kjemien betyr så mye mer en kjemien alene, selv om den også må være der. Men det er jo fordi i dag er jeg kun interessert i sex dersom det er en jeg kunne tenke meg å bli sammen med. De to situasjonene er totalt forskjellige, og dermed søker man etter totalt forskjellige ting også, den første er "enklest", men gir minst, den andre er myyyyye vanskeligere, mye mer tidkrevende og mye mer sårbar, men gir også mye mer, når det er det man vil. Signerer denne fra A til Å!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå