Gå til innhold

farver på brudebukett

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei ,jeg har en kjole som er begunder brodering på brystet og sjørtet er hvitt,og nederst rundt hele kjolen er det en rød kant...hvilken farver skal man da velge i bukett....har dere noen forslag..... :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva , med rød for å ta opp rød fargen på kjolen? Har du bilde av kjolen? :)

Skrevet

Kjolen min er i fargen Ivory, og bildet på invitasjonen er i ulike nyanser av rød (fra lys rød til dyp rød). Jeg tenker derfor å ha iallefall roser i dyp rødfarge i buketten min. Noe mer vet jeg ikke enda. Holder på å se litt på hvilken form jeg skal ha på buketten. Men skal snakke med blomsterdekoratøren i sommer. Satser på at hun har noen tips til meg:)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Hva , med rød for å ta opp rød fargen på kjolen? Har du bilde av kjolen? :)

Heisan....

jeg har ikke bilde av kjolen for jeg tror ikke det er så mange som har den men det er en annen dame som skal selge sin på finn .no,selve broderingen og farven er likedan men jeg har et annet slep på min..enn denne,samme broderingene...finn kode 17564453.Også de skuloderhempene er like..som den jeg har.jeg hadde tenkt en del rødt men jeg må vel begrense ned den rødfargen i noe hvitt ellers så blir jo den buketten veldig markant eller hva....

Skrevet

Dråpeform er alt annet enn vanskelig å få til når man bruker brudeslør, så det skal nok gå greit. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...