Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg fjernet hele innlegget. Det var lettere. Dessuten syntes jeg at jeg fikk ett par gode svar :-)

CeeCee: Det er lettere sagt enn gjort. Har tenkt tanken mange ganger, OG vært bestemt på å gjøre det. Men så møter jeg han, og da knyter magen seg sammen.

Men ser at det har endel med meg å gjøre. Når jeg er tøff, så blir han tøffere. Men når jeg trekker meg litt unna, gjør han det også. Får vel bare se hva som skjer. Frustrerende til tider, men gir også mye glede. Er faktsik glad for at det har tatt laang tid. Kom ut av et 3 år langt forhold for 7 mnd siden, så har vel trengt litt tid alene også. Hjertelig takk for svar! Har du noen tips til hvordan jeg kan hinte om at jeg liker han, uten å si det rett ut? Jeg er for usikker og sjenert til å si det ansikt til ansikt. Føler det blir litt dumt å ta det på sms. Spesielt når han ikke liker å sende dem

Endret av yasmin18
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Litt utenfor tema,men han har altså jobbet der siden han var elleve år? :overrasket:

Skrevet

Vanskelig å tolke utifra det du skriver, men det kan godt være at han er interessert men for usikker til å ta det første skrittet. Man får jo som du sier hele tiden innprentet at "dersom han er interessert så tar han kontakt", men jeg tror på en mer kompleks verden, og i min verden kan gutter og menn være akkurat like usikre som oss. Så hva med å gjøre det helt klart at du er interessert? (Subtile hint funker ikke alltid, særlig ikke på usikre personer)

Skrevet

Hvis han har likt deg helt siden januar/ februar og det ennå ikke har skjedd noe, kan jeg godt forstå han er frustrert og litt irritert. Hadde det vært meg hadde jeg trodd at denne personen såg på meg kun som en venn, og ikke var interessert i noe mer... 6 måneder er lenge når man er betatt.... Han er kanskje like usikker som deg, og mener kanskje at du også sender miksede signaler, og tør derfor ikke ta initiativet.

Må han resie bort for å ta utdannelsen vil han kanskje ikke involvere seg med deg, selv om han gjerne vil. Kanskje han har dårlige erfaringer med avstandsforhold, eller ikke ønsker det, og vil derfor unngå dette.

Ta initiativet til å finne på noe sammen, og ta steget. Det verste som kan skje er at du får et "Nei". det beste som kan skje er at du får deg en kjæreste :)

Gjest Gjest
Skrevet

Nok et innlegg så detaljert at kun fyrens navn og adresse mangler. Lurer alltid på folks motivasjon for å skrive så detaljert at alle som kjenner personen må skjønne hvem det er. Men det er sjelden noen svarer på det :)

Skrevet

Han har jobbet der i 10 år ja. Men sikkert ikke like seriøst da som nå, regner jeg med i hvert fall.

Han skal ikke reise bort, men det vil jo ikke bli mindre hektisk for han hvis han kommer inn. Det blir jo mye jobbing utenom også tenker jeg. Det er derfor jeg tror han er redd for å innvolvere seg. Men jeg har et hektisk liv selv, og krever ikke så mye tid fra en evt kjæreste.

Idag merket jeg at ting gikk litt bedre. Han virket irritert sist jeg snakket med han, men i dag var han den tullete personen han pleier å være. Og hvis vi er alene, og han ser at jeg ser på han og smiler så klarer han ikke la vær å smile han heller. Det må da bety noe.

Jeg har foreslått at vi kunne dra på stranda sammen. Men jeg tolket svaret hans som et kaldt nei, så jeg har ikke turt å spørre igjen. Han er veldig kald på meldinger, tror ikke han liker å sende det.

Det kan godt hende jeg sender miksede signaler selv, fordi jeg blir så usikker på han. Merker at ting som regel går bedre når jeg er litt frempå. Da virker han litt tøffere også.

Nå ble jeg litt nervøs, i og med at jeg har skrevet veldig detaljert her. Jeg var veldig besatt på å finne ut av hvordan dette hang sammen. Huff. Men jeg skjønte egentlig ikke helt hva du mente gjest?

Skrevet

(hvis du er bekymret så endrer du innleggene dine og fjerner den informasjonen som kan avsløre hvem han er. Hva han jobber med, hvilken skole han har søkt på, hvor lenge han har jobbet, hvilke dyr og hobbyer han har. Man vet aldri om noen han kjenner leser her )

Si til at du liker ham veldig godt, og se hvordan han reagerer.....

Skrevet

Idag når jeg så han igjen fikk jeg igjen en følelse av at han liker meg mer enn som venn.

Han ser på meg på en helt annen måte enn han gjør med de andre jentene på jobben. Han har et lekent blikk på en måte. Han kan stirre lenge på meg, men det er vel fordi jeg stirrer tilbake. Men han trekker seg ikke, det er som regel jeg som gjør først.

Her om dagen, når han var gretten fortalte jeg helt tilfeldig på sms at jeg ble flørtet mes her om dagen. Da fikk jeg et kaldt svar tilbake (kan hende han ble litt sjalu evt) Så i dag ble jeg spurt ut om denne flørtingen da. Ansikt til ansikt . Hadde han ikke vært interessert, tror jeg ikke han hadde giddet å spørre meg ut om hvem dette var.

Jeg hadde også tenkt til å bare dra fra han, uten å si ha det. Se om han reagerte. Og det gjorde han! Så magefølelsen sier at han er interessert, men har dårlige dager hvor han er stresset. Og det kan gå uttover meg. Dessuten er det nok jeg som må bli tøffere, for da kommer han også. Men jeg er flink til å ødelegge for meg selv ved å tenke på det jeg skal si flere timer i forveien.. og da blir det aldri noe av.

Skrevet

Gjør noe da, før det er forseint. Livet er for kort til å sitte på gjerdet å vente. Senere i livet angrer man stort sett alltid på det man IKKE gjorde uansett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...