Oprahdo Skrevet 4. juli 2009 #1 Skrevet 4. juli 2009 Hei, nå begynner jeg å bli temmelig frustrert. Har liksom stort sett hatt kvinnelige sexpartnere som bare ligger på ryggen i senga og løfter ikke en jævla finger. Skal vi skifte posisjon må jeg omtrent hente en jævla kranbil og løfte dama over (ikke fordi de er feite, men fordi de er late). Det føles ofte som å knulle et lik, og jeg har følelsen av at de samme damene går rundt til venninnene sine og snakker om at det er gutta som er dårlig i senga...!! Hun jeg hadde sist lå bare der, jeg spurte hva hun likte, hva hun ville osv, fikk bare til svar; alt, begge deler bla bla bla. Jaja, er vel bare jeg som har vært uheldig med sexpartnere, men føler ofte at dere kvinner bare legger dere på ryggen og forventer et fantastisk sexliv uten å løfte en finger, for så å skylde på gutta
Gjest Sandbekken Skrevet 4. juli 2009 #2 Skrevet 4. juli 2009 (endret) Det høres ut som om du har vært veldig uheldig med dine sexpartnere Oprahdo.. Pass på så du ikke generaliserer nå, alle er ikke slik Endret 4. juli 2009 av Sandbekken
Gjest Gjest_maki_* Skrevet 4. juli 2009 #3 Skrevet 4. juli 2009 Høres skikkelig kjipt ut,tror nok også du har vært uheldig... Klart det er deilig å bare ligge å ta imot iblandt,samtidig som det er deilig å bare gi også iblandt,variasjon er fint
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2009 #4 Skrevet 4. juli 2009 Jeg opprettet en tråd for en stund siden, om jenter rent fysisk klarte å ri seg selv til orgasme uten at gutten gjorde noe. De fleste svarte ja, så jeg ser ikke helt problemet. Jeg tror de jentene som rakker ned på gutter som er "dårlige i senga" bare er usikre på seg selv og sin egen kropp og prestasjon, og trenger en syndebukk de kan henge ut.
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2009 #5 Skrevet 5. juli 2009 Men sengevalser handler også om kjemi, og du virker å ha vært litt uheldig på den fronten...Møter du en som du ønsker å ha det gøy med, så bidrar du til det selv også.
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2009 #6 Skrevet 5. juli 2009 Jeg mener at man er to om å ha sex, også for å gjøre det til en deilig opplevelse. Det er utrolig mange fine stillinger som krever sitt av begge to.
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2009 #7 Skrevet 5. juli 2009 Hei, nå begynner jeg å bli temmelig frustrert. Har liksom stort sett hatt kvinnelige sexpartnere som bare ligger på ryggen i senga og løfter ikke en jævla finger. Skal vi skifte posisjon må jeg omtrent hente en jævla kranbil og løfte dama over (ikke fordi de er feite, men fordi de er late). Det føles ofte som å knulle et lik, og jeg har følelsen av at de samme damene går rundt til venninnene sine og snakker om at det er gutta som er dårlig i senga...!! Hun jeg hadde sist lå bare der, jeg spurte hva hun likte, hva hun ville osv, fikk bare til svar; alt, begge deler bla bla bla. Jaja, er vel bare jeg som har vært uheldig med sexpartnere, men føler ofte at dere kvinner bare legger dere på ryggen og forventer et fantastisk sexliv uten å løfte en finger, for så å skylde på gutta For å oppklare et punkt, du "føler" at disse damene sier gutter de har hatt er dårlige i sengen? Du har på følelsen? Du vet ikke, men trekker uansett egne konklusjoner? Hva om de ikke gjør det? Hva om de ikke sier en dritt om deg i sengen, men så går du allikevel ut her og sammenlikner dem med LIK?! Hva er egentlig feil med deg?
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2009 #8 Skrevet 5. juli 2009 Kom over denne bloggen, kort fint innlegg om det å være "dårlig i senga" http://www.outsp0ken.com/blogg/?p=794 Mange som klager på dårlige sexpartnere. Jeg tror det er deres egen feil
Oprahdo Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 5. juli 2009 Kom over denne bloggen, kort fint innlegg om det å være "dårlig i senga" http://www.outsp0ken.com/blogg/?p=794 Mange som klager på dårlige sexpartnere. Jeg tror det er deres egen feil Veldig bra blogginnlegg det der, jeg sier ikke at jeg er fantastisk, men det er liksom ganske håpløst når du møter jenter som faen ikke rører seg i løpet av akten. Det med at jeg tror de snakker er vel kanskje fordi jeg har hørt mange jenter snakke om sex og fortelle om alle de dårlige sexpartnerne de har hatt, mens jeg tror det er dem selv som er problemet
Gjest Stjernedryss Skrevet 5. juli 2009 #10 Skrevet 5. juli 2009 Kanskje de har litt andre behov enn deg? Jeg har f.eks ikke behov for å skifte "posisjon" osv underveis.
Gjest Gjest_Henning_* Skrevet 5. juli 2009 #11 Skrevet 5. juli 2009 Kanskje de har litt andre behov enn deg? Jeg har f.eks ikke behov for å skifte "posisjon" osv underveis. Ergo så er du forholdsvis kjedelig i senga. Dette er jo akkurat det han snakker om!
Oprahdo Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #12 Skrevet 5. juli 2009 Kanskje de har litt andre behov enn deg? Jeg har f.eks ikke behov for å skifte "posisjon" osv underveis. haha, ja det er vel kanskje sånne som deg jeg beskriver her i emnet?? stakkars mannfolk
Møffi Skrevet 5. juli 2009 #13 Skrevet 5. juli 2009 TS: er dette ONS eller lengre forhold det er snakk om da?
Oprahdo Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #14 Skrevet 5. juli 2009 TS: er dette ONS eller lengre forhold det er snakk om da? Snakker hovedsaklig om ONS
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2009 #15 Skrevet 5. juli 2009 Veldig bra blogginnlegg det der, jeg sier ikke at jeg er fantastisk, men det er liksom ganske håpløst når du møter jenter som faen ikke rører seg i løpet av akten. Det med at jeg tror de snakker er vel kanskje fordi jeg har hørt mange jenter snakke om sex og fortelle om alle de dårlige sexpartnerne de har hatt, mens jeg tror det er dem selv som er problemet Men har du hatt sex med en jente du har hørt snakke sånn? For det er nettopp det som er problemet. Hvis du ikke vet om jentene du har hatt sex med har sagt at "de synes guttene de har hatt sex med har vært elendige i sengen", så er jo poenget med innlegget ditt borte? Hva om jentene du har hatt sex med synes du var fantastisk da? Selv om de bare lå der kan de jo nyte det. Noen jenter liker også at mannen tar kontrollen, samme som at noen mannfolk liker når jenten gjør det. Å være dominerende eller underdandig forskjellig fra person til person, uansett kjønn. Noen liker å være begge deler, andre liker bare det ene. Sånn er det bare, at jentene du har hatt sex med har lagt flate er synd for deg, som gjerne vil ha litt mer action, men vet du? Shit happends. Du får gå etter en annen type jente da. Men ikke kombiner to titler: sutring om dårlige sengepartnere, og faktiske sengepartnere, når du ikke kjenner til det.
Brand Skrevet 5. juli 2009 #16 Skrevet 5. juli 2009 TS: er dette ONS eller lengre forhold det er snakk om da? Hiver meg på den. Men uansett type "forhold" om det har vart en stund eller kun ment som en ONS, vil man aldri få svar på direkte spørsmål under selve akten.. -blir du kåt når jeg gjør sånn? -har du det deilig nå? -skal vi bytte stilling? -vil du ri meg? Jeg mener god sex kommer av seg selv mellom to mennesker som kommuniserer bra, er trygge på seg selv og partneren, og som klarer å lese/tolke partnerens kroppsspråk. Og jeg sier meg enig med stjernedryss, god sex er ikke nødvendigvis å elske seg gjennom hele kama-sutra`n Selvfølgelig er det viktig å variere stillinger/steder man har sex, men det må aldri bli en opplevelse som føles "masete" for en eller begge av partene. Når man har sex, er det viktig å lukke alle andre tanker ute. Det er fokus på en selv og partneren som teller. Ved å fokusere på det som skjer når to mennesker har sex sammen, bør man klare å tolke kroppsspråket til partneren nok til å forstå når man har trykket på de "rette knappene". Oprahdo, dette er ikke ment som et angrep på deg, men kan det tenkes at du går litt "fort frem"? At de ligger der "livløse" tyder dessverre på at de ikke er særlig engasjert, eller at de blir nevneverdig opphisset av det som skjer. Bruker du god nok tid på feks forspillet? Eller bruker du for lang tid? Jeg tror kvinner generelt tenner på en mann som klarer å gi henne det hun ønsker uten at han søker bekreftelse på hennes nytelse underveis. Husk at det er lov å prøve seg frem, det må man, siden de færreste kvinner sjelden har det samme tenningsmønsteret, og at det ikke lar seg gjøre å bruke samme "oppskrift" hver gang. Jeg sier heller ikke at du begår de feilene jeg har listet opp, det var ment først og fremst som eksempler. En "ny flamme" kan jeg feks godt tenke meg vil ha størst glede av misjonærstillingen de første gangene, pga hun da har øyekontakt samtidig. Sex handler mye om å ta og gi, og følger du hennes tempo, samt prøver å vise at du du forstår kroppspråket hennes, tror jeg bitene vil falle på plass i puslespillet av seg selv. Men for all del, jeg har også opplevd et par "håpløse" kvinner som du beskriver, men har vel i ettertid konkludert med at vi i grunnen ikke hadde den voldsomme seksuelle kjemien når det kom til stykket. Jeg har tro på at det vil ordne seg for deg, det gjelder bare å møte den rette. Jeg sier på ingen måte at feilen ligger hos deg, god sex er og blir en gjensidig sak. Likevel tror jeg at den dagen du møter den rette, vil dere klare og kommunisere og finne ut av dette sammen. Lykke til.
kristian82 Skrevet 5. juli 2009 #17 Skrevet 5. juli 2009 (endret) Hei, nå begynner jeg å bli temmelig frustrert. Har liksom stort sett hatt kvinnelige sexpartnere som bare ligger på ryggen i senga og løfter ikke en jævla finger. Skal vi skifte posisjon må jeg omtrent hente en jævla kranbil og løfte dama over (ikke fordi de er feite, men fordi de er late). Det føles ofte som å knulle et lik, og jeg har følelsen av at de samme damene går rundt til venninnene sine og snakker om at det er gutta som er dårlig i senga...!! Hun jeg hadde sist lå bare der, jeg spurte hva hun likte, hva hun ville osv, fikk bare til svar; alt, begge deler bla bla bla. Jaja, er vel bare jeg som har vært uheldig med sexpartnere, men føler ofte at dere kvinner bare legger dere på ryggen og forventer et fantastisk sexliv uten å løfte en finger, for så å skylde på gutta Mye sant i det du sier as! Jævelig kjekt å mene på "han var dårlig i senga", hvis gutten måtte kle av deg, kle av seg selv, kysse deg fra topp til tå, spre bena dine, snu deg rundt, mens jenta ikke engang klarer å heve armene for å legge de på skuldrene dine. Liker jenter som er underlegne i senga, men det vil ikke si det samme som å være totalt livløs! Endret 5. juli 2009 av kristian82
Ethereal Skrevet 5. juli 2009 #18 Skrevet 5. juli 2009 Jeg skal være utrolig trøtt og sliten for at jeg ikke orker å gjøre min del i senga. Og da sier jeg selvfølgelig i fra at jeg er sliten. Å bare ligge der og forvente å bli vartet opp, syns jeg er meget urimelig. Man er faktisk to når man har samleie
Gjest Stjernedryss Skrevet 5. juli 2009 #19 Skrevet 5. juli 2009 Mye sant i det du sier as! Jævelig kjekt å mene på "han var dårlig i senga", hvis gutten måtte kle av deg, kle av seg selv, kysse deg fra topp til tå, spre bena dine, snu deg rundt, mens jenta ikke engang klarer å heve armene for å legge de på skuldrene dine. Liker jenter som er underlegne i senga, men det vil ikke si det samme som å være totalt livløs! Når jenter er sånn så har de kanskje ikke så veldig lyst...
kristian82 Skrevet 5. juli 2009 #20 Skrevet 5. juli 2009 (endret) Når jenter er sånn så har de kanskje ikke så veldig lyst... Ja, nok en gang så var det gutten sin feil ja! Ingen jenter som er dårlig i senga i følge deg tydeligvis! Latterlig. Endret 5. juli 2009 av kristian82
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå