Aradia Skrevet 4. juli 2009 #1 Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg lot meg påvirke av Jan Thomas' reklame for Max factor sin False Lash Effect, og ble utrolig skuffet. Jeg trenger anbefalinger til en vannfast mascara som gir volum, og er god på å separere vippene, ingen klumper takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millaen Skrevet 4. juli 2009 #2 Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg lot meg påvirke av Jan Thomas' reklame for Max factor sin False Lash Effect, og ble utrolig skuffet. Jeg trenger anbefalinger til en vannfast mascara som gir volum, og er god på å separere vippene, ingen klumper takk. YSL sin er fantastisk. De har to vannfaste, men bare en av de er en volummascara. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aradia Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 6. juli 2009 Har du en link ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Thea_* Skrevet 6. juli 2009 #4 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg har lest en test, enten i KK el. Elle, der det var test av 19 maskara'er, en av dem var Loreal's Voluminous maskara, den vannfaste typen. Denne fikk terningkast 6, sammen med et par-tre andre, og ble beskrevet som "billigst og best"! Det sto også at denne vannfaste var bra, men ikke den vanlige typen Loreal Voluminous. Jeg har ikke prøvd den selv, men har tenkt å gjøre det snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå