Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som har erfaringer med strawberrynet.com ?

Er det sant at du ikke betaler noe i frakt og får moms og toll tilbakebetalt, slik at man bare betaler for selve varen ?

Høres nesten litt for godt ut til å være sant :P

Hvordan virker tilbakebetalingen av moms og toll ? Leste på siden at man skulle betale for moms og toll og så kunne man sende en mail til strawberrynet og få det tilbake... på kontoen da eller ?

Noen som har gjort dette ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som har erfaringer med strawberrynet.com ?

Er det sant at du ikke betaler noe i frakt og får moms og toll tilbakebetalt, slik at man bare betaler for selve varen ?

Høres nesten litt for godt ut til å være sant :P

Hvordan virker tilbakebetalingen av moms og toll ? Leste på siden at man skulle betale for moms og toll og så kunne man sende en mail til strawberrynet og få det tilbake... på kontoen da eller ?

Noen som har gjort dette ?

jeg har blitt fast kunde der jeg. superfonøyd. gratis frakt, pluss at det er 5 % avslag hvis du kjøper tre produkter eller mer, i tillegg til at du bygger deg opp en rabatt hver gang du handler, det meste er 10% i kunderabatt.

de refunderer toll og moms, kjempekjekt. jeg scanner bare kvitteringen fra posten og sender denne på mail til kundeservice. de svarer innen et par minutter og overfører pengene innen de nærmeste dagene. utrolig bra service. pakken kommer i posten innen en uke.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har alltid vært veldig fornøyd med Strawberrynet. :)

Men bare for å nevne det, www.feelunique.com har samme service, altså gratis frakt og tilbakebetaling av toll og mva. Og de er i tillegg billigere på en del varer enn SN. SN har større utvalg, men finner du den samme varen på feelunique er den ofte billigere der.

Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd med SN. De har stort utvalg, veldig bra kundeservice, og ganske rask levering. :)

Gjest shakeitlikejello
Skrevet

Stemmer at Strawberrynet tilbakebetaler. Feelunique også.

Gjest Gjest
Skrevet

takk for svar : )

så på feelunique sin side, men fant ikke noe om tilbakebetaling.. fant bare dette :

"For deliveries outside of the UK, you may be required to pay any applicable sales tax or Customs Duty charges in your own country."

hva gjorde dere for å få tilbakebetalt på feelunique ?

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
takk for svar : )

så på feelunique sin side, men fant ikke noe om tilbakebetaling.. fant bare dette :

"For deliveries outside of the UK, you may be required to pay any applicable sales tax or Customs Duty charges in your own country."

hva gjorde dere for å få tilbakebetalt på feelunique ?

jeg sendte en mail og spurte. der svarte de at det bare er å sende kvitteringen på mail så overfører de. gjorde dette og det funket fint. det eneste minuset med feelunique er at det alle gangene jeg har bestillt har tatt 2uker før jeg ar fått varene. med strawberrynet tar det kun en uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...