Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg driver og farger håret, og selv om jeg smurte olje på steder i fjeset der hårfargen kunne dryppe (hadde ikke fet krem), har jeg nå store mørke flekker i pannen, tinningen og på ørene- i tillegg til masse på armene (jepp, jeg er klønete). Hvordan får jeg det vekk? Har til og med prøvd neglelakfjerner uten særlig resultat.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg driver og farger håret, og selv om jeg smurte olje på steder i fjeset der hårfargen kunne dryppe (hadde ikke fet krem), har jeg nå store mørke flekker i pannen, tinningen og på ørene- i tillegg til masse på armene (jepp, jeg er klønete). Hvordan får jeg det vekk? Har til og med prøvd neglelakfjerner uten særlig resultat.

Og hvordan får jeg flekkene vekk fra vasken på badet, btw?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bruker Skintonic i ansiktet(sånn toner-ansiktsvann), men du er jo passe dum hvis du har ventet til fargen har satt seg på huden, til du vasker den bort! Synd å si det men sånn er det:P

Dersom den har tørket kan du jo prøve å vokse bort hår som har blitt mørke. Huden må du bare skrubbe med såpe og vann til du får det bort. Som regel forsvinner det etter et par runder i dusjen.

Skrevet

Jeg bruker hårspray på bomullsdott for å fjerne farge fra huden - funker veldig bra :goodbye:

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for svar!

Kanskje jeg er dum, men jeg har aldri farget håret før, og trodde at oljen skulle holde flekkene unna.

Skrevet

Ikke så hjelpsomt akkurat nå kanskje, men et tips til neste gang du farger håret.

Når du skyller ut fargen, og det enda sitter farge i håret tar du og gnir hår over de stedene der fargen pleier å sette seg, panne, tinning og i nakken. Da løsner fargen.

Gjest Gjest
Skrevet

Takk!

Prøvde hårspray-trikset, og det funket som bare det!

Skrevet
Og hvordan får jeg flekkene vekk fra vasken på badet, btw?

Flekkene forsvinner med klorin!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...