Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest adinterim
Skrevet

Jeg har 5-6-7 centimeter kort hår bake, og 11-12-13 framme, er det da mulig å få extension? Hvordan varierer prisen; er det etter lengde, eller er det samme pris uansett? Og, hvor lenge kan man ha i extensions før det tas ut?

Og et siste spørsmål; er det noen som vet om en friøst i Bodø som fikser det? Er veldig lei av tynt og kort hår, og vil ha en forandring før høsten kommer! :lol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner deg veldig godt, men vær så snill ; IKKE lim på! Det eneste som skjer da, er at du gjør deg avhengig av hair extensions og håret ditt vil bli betydelig mye kortere og tynnere. Snakker av erfaring, selvom jeg har lengre hår enn deg. Håret detter faktisk av! :(

Men gå innpå Saras og kjøp deg CLIPS! Det er mitt beste tips. Tror de koster rundt 1800 kroner, og de er utrolig fine. Selv har jeg noen ifra "WaveQueen" fra eBay. Mange er sikkert skeptiske, men det er disse jeg har hatt mest "suksess" med, og ingen ser at de er falske :-) Har da bølgete extensions..

Men for all del, hold deg unna liming og smelting, dette vil bare ødelegge for deg og er bare fint i 1-2 uker etter at du har satt det på! :)

Gjest Gjest_jerry_*
Skrevet

ja hold deg unna liming og smelting. mitt har ble mye tynnere, og aldri like tykt igjen! og det er flere år siden nå..

• 3 uker senere...
Gjest Chrizzy
Skrevet
ja hold deg unna liming og smelting. mitt har ble mye tynnere, og aldri like tykt igjen! og det er flere år siden nå..

Uææææ! Hadde du extensions med tape? Hvor lenge hadde du de i? Jeg tok av mine i dag, tok de mest fordi en frisør fra xxx klipte meg ufrivillig kort :( Men jeg var virkelig rystet over hvor lite hår jeg hadde plutselig. tenkte at det kanskje var det at det var uvant å ta bort ekstrahåret, men sdet er ikke det. Når jeg prøver å sette håret i hestehale nå så er det mye mindre hår der en det var før. jeg hadde det bare i i 4-5 uker og jeg tror det vokser ut like fint igjen. Det kan jo ikke forsvinne for godt liksom? Det er bare jeg som ser dette, men det plager meg når jeg ser/kjenner det uasnett om andre ikke ser det...

Skrevet

Har kjøpt clip on. Spent på hvordan det blir. Har bestilt ekte hår, da kan jeg krølle det eller bruke rettetang.

Fant på finn helt nye til rundt 300 kr :)http://www.nahair.no/

De har slutt salg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...