Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

I USA har de våtservietter som de kan bruke for å rense seg opp skikkelig. Dette er designet for å bli trukket ned i toalettet, og vil ikke tette til rørene osv. Noen som vet om det finnes lignende produkt i norge?

Man blir rett og slett ikke helt ren ved å bruke tørrt toalettpapir.

Jeg vet at Dr. Greve har intimservietter som man kan bruke til å tørke seg bak ( og foran), men disse kan ikke kastes i toalettet.

http://www.cottonelle.com/product_wipes.aspx

Her ser dere det amerikanske produktet.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Har da alltid vann på toalettpapiret ved behov... men da må man bruke ett av de merkene som ikke går i oppløsning ved det minste fukt da. Mye dårlig papir spesielt på offentlige toalaetter. Og så er de hengt i sånne store, tunge ruller som gjør det nesten umulig å få ut mer enn et tørk av gangen. Mye man skal spare inn på :gjeiper:

Skrevet

Hvis du har problemer med magen, kan det hjelpe å endre på kostholdet. Snakk med legen din.

Men kan du ikke bare bestille de serviettene fra USA, da?

Gjest Gjest
Skrevet

Tror ikke folk er klar over at ting smøres ut over ved bruk av tørt papir. Ta en test. Etter å ha tørket deg bak etter et dobesøk med vanlig papir, bruk en intimserviett for å sjekke hvor rent det blir. Da får du nok en pekepinn på hvor mye som er igjen ved å se hvor brun servietten blir. Jeg fikk ihvertfall en oppvekker.

Gjest Gjest_Julia_*
Skrevet

Natusan babyservietter uten parfyme er tingen! Det har vi brukt i årevis. Spesielt bra for den som er veldig hårete.... Men vi har en lukket søppelbøtte attmed do som vi kaster serviettene i. Ellers kan man jo tulle de inn i dopapir og kaste det i papirkorga eller bruke bindposen på feks offentlige do.

Gjest emigranten (ikke logget)
Skrevet

Å, som jeg gleder meg til en gang i fremtiden og kommer til gamlelandet og ser at også vi har lært det store deler av Europa (og mange andre steder) har lært for mange, mange år siden: Bidet.

I landet jeg bor i, er det nesten 60 millioner innbyggere. De vasker seg etter å ha vært på do. Det er bidet på alle bad jeg har vært på i dette landet. Små og store. Fattige og rike.

Hvorfor er det så utenkelig å ha bidet på badene i Norge? Vi har både plass og penger...

(Avsporing, men likevel)

Man blir ikke ren av å gnukke et papir frem og tilbake.

Gjest Gjest_smelt_*
Skrevet

trekker ned våtservietter i toalettet støtt og stadig jeg, aldri merket at det er blitt tett..

Hva med og ta en kjapp kroppsdusj etter at du har gjort fra deg? Det vil fjerne det. Kan også hjelpe om du barberer bort hårene der nede..hvis du er mann da..

Skrevet

jeg bruker alltid våtservietter og trekker de ned i toalettet.. men du kan jo alltids kaste dem er du kaster brukte bind/tamponger!

Gjest D-shol
Skrevet
Hvorfor er det så utenkelig å ha bidet på badene i Norge? Vi har både plass og penger...

(Avsporing, men likevel)

Man blir ikke ren av å gnukke et papir frem og tilbake.

Det er ikke utenkelig, det var helt vanlig før, men rørleggerforetningene selger ikke noe av det lenger, for folk vil ikke ha det.

Har sjelden noe problem med å bli ren med papir jeg, men jeg har kanskje perfeksjonert teknikken etter mange år med dårlig mage?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...