Gå til innhold

Blødninger hos drektig katt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi tror katten til foreldrene mine er drektig, og hadde time på tirsdag til UL for å sjekke hvor langt hun er på vei og for å se om hun faktisk er drektig..

Men siden i dag tidlig ca kl.05 så har hun blødd en del.. Ringte selvfølgelig til dyrelegen, og fik beskjed at det sikkert var en abort.. Hun sa ingen ting mer..

Men nå når det fremdeles ikke har sluttet å blø så ringte vi enda en gang for å spørre hvor lenge hun skulle gå slik, og fikk beskjed at det kunne ta flere dager og så lenge hun ikke var slapp og fremdeles spiste så skulle vi bare vente..

Nå var det søsteren min som ringte siden jeg ikke bor der, men jeg lurer litt på:

Skal hun bare være inne til det stopper å blø? De hos dyrelegen sa ikke noe om det..

Skal det virkelig blø i flere dager? Det kommer jo en del, og det blir jo blodflekker i hele huset...

Finner ikke noe på nett om temaet :sjenert:

(og bare for å ha skrevet det: ønsker ikke noe diskusjon på at de burde ha sterilisert katten osv.. Det er for det første ikke min katt, og det var egentlig en innekatt, men hun kom seg ut i sommervarmen gjennom et vindu..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...