Gjest Gjest_Geir_* Skrevet 4. juli 2009 #1 Skrevet 4. juli 2009 Jeg bor for tiden i Oslo, og har fått kjæreste der. Men nå er jeg hjemme i Bergen, og jeg har ikke sett kjæresten på lange tider. Jeg savner henne noe helt sinnsykt, og har sendt meldinger, og noen kort osv. Men jeg tror kanskje jeg har overdrevet det litt. Hun virker liksom litt lite interessert i å snakke med meg på tlf, og jeg får ikke helt kontakten. Nå skal det sies at jeg har vært ganske innpåsliten, og litt patetisk. Hun jobber veldig mye, og har ganske mye å gjøre. Tror dere at hun er lei av meg? Før ferien så virket hun ganske forelsket, så jeg håper og tror at det bare er noe som går over. Geir S.
Gjest brutalmann Skrevet 4. juli 2009 #2 Skrevet 4. juli 2009 Jeg bor for tiden i Oslo, og har fått kjæreste der. Men nå er jeg hjemme i Bergen, og jeg har ikke sett kjæresten på lange tider. Jeg savner henne noe helt sinnsykt, og har sendt meldinger, og noen kort osv. Men jeg tror kanskje jeg har overdrevet det litt. Hun virker liksom litt lite interessert i å snakke med meg på tlf, og jeg får ikke helt kontakten. Nå skal det sies at jeg har vært ganske innpåsliten, og litt patetisk. Hun jobber veldig mye, og har ganske mye å gjøre. Tror dere at hun er lei av meg? Før ferien så virket hun ganske forelsket, så jeg håper og tror at det bare er noe som går over. Geir S. Ja, hun kan gå lei, hvis du forsetter å være needy og klengete. Du sier selv at hun er mye opptatt og jobber.
Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 4. juli 2009 #3 Skrevet 4. juli 2009 Slik er det mellom kjæresten min og meg også, og jeg vet han blir stresset pga av det, men jeg liker rett og slett ikke å snakke i telefonen, derfor blir det lite kontakt når en av oss er borte.
Gjest Gjest_sara_* Skrevet 5. juli 2009 #4 Skrevet 5. juli 2009 Slik er det mellom kjæresten min og meg også, og jeg vet han blir stresset pga av det, men jeg liker rett og slett ikke å snakke i telefonen, derfor blir det lite kontakt når en av oss er borte. Samme her. Jeg hater å snakke i telefonen, og synes egentlig det er greit med en liten ferie når man er borte fra hverandre. Man har da andre ting å styre med som kanskje har blitt litt neglisjert når man er mye med kjæresten. Hvis hun er samme type som meg, som er veldig selvstendig og gjerne mest vant med å være singel, så blir det litt sånn at man klarer seg utrolig greit uten kjæresten noen uker. Jeg savner jo min kjæreste natt og dag når vi er borte fra hverandre, men jeg ringer så godt som aldri likevel. Blir jo en del sms-er og kanskje noe mail og msn-prat da. Synes det er godt å være litt borte fra hverandre og savne hverandre litt og. Og man får jo ikke savnet skikkelig om man ringer hverandre 24/7.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 5. juli 2009 #5 Skrevet 5. juli 2009 Det kan bli for klengete. Kjekt å la det være stille i perioder også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå