Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2009 #1 Skrevet 4. juli 2009 Hei. Jeg har en hund som jeg skal passe i sommer. Det er foreldrene mine sin og de bor i en stor enebolig. Han er veldig tilknyttet meg, da jeg alltid går masse tur med ham når jeg er hjemme. Men når vi ellers går ut av huset, uten han, så er han ganske grei. Sitter gjerne litt ved døren rett etter vi har gått, men det kommer ikke en lyd fra ham. Sist sommer, da jeg hadde han her i leiligheten min, var tonen imidlertidig en annen. I øyeblikket jeg lukket døren begynte han ¨å hyle, bjeffe, klynke. Og jeg føler det er veldig ubehagelig pga naboene og bygget er veldig lytt. Er redd han forstyrrer dem. Har dere noen tips til treningsmetoder jeg kan bruke nå som jeg skal ha han hos meg igjen? Tas imot med takk:)
Frey Skrevet 4. juli 2009 #2 Skrevet 4. juli 2009 Alenetrening på nytt sted må foregå på samme måte som med valp: ut døra, lukk, inn igjen før den rekker å sutre - med gradvis økning over tid. Det beste er vel om du har muligheten til å bo i huset til dine foreldre når du passer ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå