Livets datter Skrevet 31. juli 2003 #1 Skrevet 31. juli 2003 Trenger vel ingen videre forklaring? Jeg starter med denne, enkelt og greit: Stringbikini er gørrstygt. Minnie
OppNed Skrevet 31. juli 2003 #2 Skrevet 31. juli 2003 Om ikke dagens kommentar akkurat, så ihvertfall ukens mest gjentatte: lurven skrev jeg skal rånke jeg har tafsa på den den er er STOR
Pinocchio Skrevet 31. juli 2003 #3 Skrevet 31. juli 2003 Eller som jeg selv en gang sa. Pinocchio sa: Den bare virker litt mindre pga det svake lyset her inne..
*nora* Skrevet 31. juli 2003 #4 Skrevet 31. juli 2003 Virgo skrev: :oops: man kan ikke vite alt vel ....det er jo derfor jeg spør ....... Synes dette er dagens setning, jeg! For man kan faktisk ikke vite alt, og jeg synes det er kjempetrist at man ikke kan føle seg trygg her inne når man spør om noe... Plutselig blir man møtt med sure, bedrevitende kommentarer, som er helt unødvendige! Det blir jo slik at man rett og slett kvier seg for å spørre om ting, i frykt for at noen gulper opp ett eller annet piss... Blir helt oppgitt jeg!! :o
Pinocchio Skrevet 31. juli 2003 #5 Skrevet 31. juli 2003 Har ikke vært her på en stund, men kjenner igjen den! De som klarer å bruke hverdagen til å få sagt hva de mener og føler de er på høyden, bruker forumet til å kose seg. De som slenger med leppa her inne, er som regel også de som slenger litt etter der ute i virkeligheten.. Tenk på det sånn, Nora.
*nora* Skrevet 31. juli 2003 #7 Skrevet 31. juli 2003 Har ikke vært her på en stund, men kjenner igjen den! De som klarer å bruke hverdagen til å få sagt hva de mener og føler de er på høyden, bruker forumet til å kose seg. De som slenger med leppa her inne, er som regel også de som slenger litt etter der ute i virkeligheten.. Tenk på det sånn, Nora. Det var lurt! Mao, jeg har det bra og koser meg her inne, og enkelte andre sliter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå