Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 4. juli 2009 #1 Skrevet 4. juli 2009 Noen som vet om det er mulig å bli trangere ved å bli operert? Etter å ha født 2 barn er man ikke som en 16 åring igjen. Noen som også har hatt erfaring med vaginakuler etc som kan gjøre at man blir trangere? erfaring som har gitt gode resulateter vel og merke.
Ethereal Skrevet 4. juli 2009 #2 Skrevet 4. juli 2009 Vaginakuler hjelper til å stramme opp musklene i skjeden slik at man kjennes trangere og kan...bruke musklene på mannen mens man har sex. Å operer seg for å bli trangere syns jeg er faen så idiotisk. No offence.
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2009 #4 Skrevet 4. juli 2009 Har kikket en del på nettet men klarer ikke å finne mer info angående operasjon. Hadde vært hyggelig om noen hadde hatt en link eller tips om hvor jeg kan se
Gjest Miley Skrevet 4. juli 2009 #5 Skrevet 4. juli 2009 Så et tv program om det, de damene ente opp med et lang arr i vagina der de ikke hadde noen følelse. Altså ble sexlysten ikke akkurat til å hoppe i taket av.
Polly Ester Skrevet 4. juli 2009 #6 Skrevet 4. juli 2009 http://www.klikk.no/helse/kvinne/article462124.ece
kristian82 Skrevet 4. juli 2009 #7 Skrevet 4. juli 2009 (endret) Noen som vet om det er mulig å bli trangere ved å bli operert? Etter å ha født 2 barn er man ikke som en 16 åring igjen. Noen som også har hatt erfaring med vaginakuler etc som kan gjøre at man blir trangere? erfaring som har gitt gode resulateter vel og merke. Så en dokumentar her om dagen - fyf jeg ser på mye rart på tv as hehe - om en stor trend i USA - nemlig vaginaplastikk. Enkelt og greit kirurgi for å bli trangere, legen sa det litt fleipete at du kunne velge om du ville være "trang som en 20 åring, eller trang som en 16 åring". Sikkert mulig å få sånne inngrep i skandinavia også. Damene var superfornøyd! (sikkert typen også ). Endret 4. juli 2009 av kristian82
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå