Gjest Krokekjerring Skrevet 4. juli 2009 #1 Skrevet 4. juli 2009 Smarte ting som finnes mot å bli støl? Jeg skal trene fast en periode nå, men må ha latt være i 2 dager pga at bena mine svikter. Jeg går som en krokekjerring.
Gjest lucy d-.-b Skrevet 4. juli 2009 #2 Skrevet 4. juli 2009 (endret) Slik er det å trene Musklene kommer til å venne seg til det etter et par uker. Litt info her: http://treningssenteret.net/?pageID=616&ItemID=564 Svikter beina kan du jo trene noe annet i mellomtiden. Det er ikke godt å trene når man er superstøl. Som du kan lese i artikkelen hjelper ikke tøying mot selve stølheten, men det kan hjelpe på helhetsfølelsen fordi du generelt blir mykere. Vær likevel forsiktig med å tøye for mye hvis du trener styrke. Endret 4. juli 2009 av lucy d-.-b
Gjest Gjest_Marte_* Skrevet 4. juli 2009 #3 Skrevet 4. juli 2009 Mitt råd er å gå på trening selvom du er stiv og støl - trening er eneste medisin. Og ved å trene ofte så unngår du gangsperr.
Gjest lucy d-.-b Skrevet 4. juli 2009 #4 Skrevet 4. juli 2009 Mitt råd er å gå på trening selvom du er stiv og støl - trening er eneste medisin. Og ved å trene ofte så unngår du gangsperr. Trening gir økt blodomløp og du blir mykere i kroppen, men det tar ikke vekk stølheten. Er du bare litt støl er jeg enig i at trening kan være godt, men noen ganger blir man virkelig så støl at det ikke er mulig å komme seg opp på en sykkel eller løpe uten smerter, og da vil jeg virkelig anbefale å gjøre noe annet Jeg trener nok til at man skulle tro jeg aldri ble støl, men akkurat nå har jeg en periode hvor lårene sier takk og farvel titt og ofte. Ikke lett å gå ned i utfall hvis beina skjelver som aspeløv
Chanel.No5 Skrevet 4. juli 2009 #5 Skrevet 4. juli 2009 Trøst deg med at det betyr at du har gjort en GOD jobb og det blir bedre etterhvert =)
Gjest Blondie65 Skrevet 4. juli 2009 #6 Skrevet 4. juli 2009 Smarte ting som finnes mot å bli støl? Jeg skal trene fast en periode nå, men må ha latt være i 2 dager pga at bena mine svikter. Jeg går som en krokekjerring. Jeg vet jo ikke hva du trener, men hvis du har mulighet til det tren overkropp en dag og underkropp en annen. Dermed trener du ikke den delen av kroppen som er støl. Det er også en god ide å trene annenhver dag dersom du hver gang du trener hel kroppstrening. Du blir mindre støl etterhvert, men du blir aldri helt kvitt stølhet etter trening. Men det blir mindre ekstremt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå