Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2009 #21 Del Skrevet 6. juli 2009 Eneste grunnen til at jeg kan være avvisende overfor en jeg liker er hvis jeg er redd for å bli såret. Det er skremmende å elske en man aldri kan få. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tupsi Skrevet 6. juli 2009 #22 Del Skrevet 6. juli 2009 Bare så jeg ikke misforstår her...rettled meg gjerne hvis jeg er på bærtur Det er jo litt beundringsverdig syns jeg...at både kvinner og menn tør å vise en annen person at de er oppriktig interessert og gjerne vil bli bedre kjent å få en sjans til å vise hvem de er og hva de føler... Og at de ikke lar seg stoppe av et nei første eller andre gang...men at de likevel har respekt for både seg selv og den andre personen å evt bare gi hint i ny å ne at de fremdeles er interessert og tilgjengelig hvis han/hun skulle ombestemme seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steinar Skrevet 6. juli 2009 #23 Del Skrevet 6. juli 2009 Bare så jeg ikke misforstår her...rettled meg gjerne hvis jeg er på bærtur Det er jo litt beundringsverdig syns jeg...at både kvinner og menn tør å vise en annen person at de er oppriktig interessert og gjerne vil bli bedre kjent å få en sjans til å vise hvem de er og hva de føler... Og at de ikke lar seg stoppe av et nei første eller andre gang...men at de likevel har respekt for både seg selv og den andre personen å evt bare gi hint i ny å ne at de fremdeles er interessert og tilgjengelig hvis han/hun skulle ombestemme seg.. Tja, hvis det skjer noe fornuftig innenfor rimelig tid så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brand Skrevet 6. juli 2009 #24 Del Skrevet 6. juli 2009 Og at de ikke lar seg stoppe av et nei første eller andre gang...men at de likevel har respekt for både seg selv og den andre personen å evt bare gi hint i ny å ne at de fremdeles er interessert og tilgjengelig hvis han/hun skulle ombestemme seg.. Ikke at jeg nødvendigvis tror på kjærlighet ved første blikk. Men et nei er et nei, og det forholder jeg meg til. Klarer hun ikke fortelle meg at jeg faktisk er interessant, så spør jeg meg hvordan vi da skal klare å kommunisere i et forhold. Dersom jeg spør (ikke ordrett da) om hun finner meg interessant, og hun svarer nei, men egentlig mener ja, hun vil bare se hvor hardt jeg gidder prøve for å overbevise henne om at jeg har noe å fare med??? Javel, da har hun "lært" meg at "nei" betyr "joda, kanskje.. Men bare hvis du prøver hardt nok.." Skal jeg ta med meg det videre i et evt forhold? At nei betyr "ja, kanskje"? Hva sier hun da når hun virkelig mener nei? "Ja?" Eller skal hun bruke betydningen av ordet "nei" akkurat som det passer henne? Beklager, men sånne kvinner skal få gå i fred for meg. Jeg er så opptatt av kommunikasjon i et forhold, og gidder ikke la kommunikasjonen bli en evig gjettelek! Basta bom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tupsi Skrevet 7. juli 2009 #25 Del Skrevet 7. juli 2009 Ikke at jeg nødvendigvis tror på kjærlighet ved første blikk. Men et nei er et nei, og det forholder jeg meg til. Klarer hun ikke fortelle meg at jeg faktisk er interessant, så spør jeg meg hvordan vi da skal klare å kommunisere i et forhold. Dersom jeg spør (ikke ordrett da) om hun finner meg interessant, og hun svarer nei, men egentlig mener ja, hun vil bare se hvor hardt jeg gidder prøve for å overbevise henne om at jeg har noe å fare med??? Javel, da har hun "lært" meg at "nei" betyr "joda, kanskje.. Men bare hvis du prøver hardt nok.." Skal jeg ta med meg det videre i et evt forhold? At nei betyr "ja, kanskje"? Hva sier hun da når hun virkelig mener nei? "Ja?" Eller skal hun bruke betydningen av ordet "nei" akkurat som det passer henne? Beklager, men sånne kvinner skal få gå i fred for meg. Jeg er så opptatt av kommunikasjon i et forhold, og gidder ikke la kommunikasjonen bli en evig gjettelek! Basta bom! Jeg måtte smile litt når jeg leste innlegget ditt... Det er fullt forståelig at dere menn kan bli forvirret av oss kvinner når jeg leser det du skrev Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brand Skrevet 7. juli 2009 #26 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg måtte smile litt når jeg leste innlegget ditt... Det er fullt forståelig at dere menn kan bli forvirret av oss kvinner når jeg leser det du skrev "det enkle er ofte det beste" ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 7. juli 2009 #27 Del Skrevet 7. juli 2009 "det enkle er ofte det beste" ja Brand er en klok kar ja. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brand Skrevet 7. juli 2009 #28 Del Skrevet 7. juli 2009 Brand er en klok kar ja. hehe "klok av skade" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_sara_* Skrevet 7. juli 2009 #29 Del Skrevet 7. juli 2009 Altså, det er jo en eller annen balansegang der. Tror det er noe i at man kan miste interessen om den andre er over-interessert og dønn seriøs for tidlig, ergo kan det å ha litt avstand på sett og vis være attraktivt. I tillegg har man dette med jaktinstinktet, og det at en selvstendig person er mer attraktiv enn en "klengete". Men direkte avvisning tas nok - som oftest - som direkte avvisning og ikke et incentiv til å prøve enda hardere. Men så er ikke alle kvinner så utrolig direkte eller konsekvente i sine avvisninger og alle menn tar heller ikke hint. Så jeg tror noen kan tro (evt klamre seg til) at det er en eller annen mulighet der en plass. Og så har man de som blir hjelpesløst forelsket og ikke helt klarer å gi slipp selv om de fatter at de har blitt avvist. Jeg har opplevd menn i begge kategoriene, men har ikke den erfaringen at de står på hardere når jeg avviser dem. Det blir heller noen pinlige fylletelefoner og kanskje et par dårlig skjulte forsøk på å ende opp til sengs gjennom "vi kan bare være venner"-regla. Har aldri opplevd at et direkte nei har medført at han stiller med roser og kjærlighetsdikt på trappa, enten trekker de seg helt tilbake eller så moderer de seg noe voldsomt og prøver gjerne å leke uinteresserte i stedet. Jeg har dog opplevd menn som vil ha meg mer når interessen min gjerne begynner å dabbe av - altså at jeg ikke har avvist dem direkte, men gjerne trukket meg litt tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2009 #30 Del Skrevet 7. juli 2009 Tar han kontakt og er pådriver blir jeg mer laidback, hvis jeg er interessert så viser jeg det selvfølgelig. Tror nok menn generellt liker å "jakte litt". Ligger noe i easy coming easy go.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brand Skrevet 7. juli 2009 #31 Del Skrevet 7. juli 2009 Tror nok menn generellt liker å "jakte litt". Ligger noe i easy coming easy go.. Njo, men det ligger mer i det seksuelle. (for min del) Helt ok og diskutere sex på lik linje med alt annet, men jeg vil gjerne snuse meg frem litt og forsøke å fritte henne ut om tenningsmønster, erogene soner osv. Jeg er vel litt rar, men sex første natta er så og si utelukket. DA må det være knallkjemi. Men selv synes jeg "mindgames" for å virkelig teste interessen min er totalt bortkastet. Jeg er vel for stolt til å "krype" eller fortsette å kurtisere en kvinne som ikke viser interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lisa_* Skrevet 9. juli 2009 #32 Del Skrevet 9. juli 2009 Njo, men det ligger mer i det seksuelle. (for min del) Helt ok og diskutere sex på lik linje med alt annet, men jeg vil gjerne snuse meg frem litt og forsøke å fritte henne ut om tenningsmønster, erogene soner osv. Jeg er vel litt rar, men sex første natta er så og si utelukket. DA må det være knallkjemi. Men selv synes jeg "mindgames" for å virkelig teste interessen min er totalt bortkastet. Jeg er vel for stolt til å "krype" eller fortsette å kurtisere en kvinne som ikke viser interesse. Kan jeg spørre deg hvor du er fra Brand? Jeg ble bare veldig forveten, du minner meg om noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brand Skrevet 9. juli 2009 #33 Del Skrevet 9. juli 2009 Kan jeg spørre deg hvor du er fra Brand? Jeg ble bare veldig forveten, du minner meg om noen Du kan spørre, men du får ikke svar i åpent forum Beklager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lisa_* Skrevet 9. juli 2009 #34 Del Skrevet 9. juli 2009 Du kan spørre, men du får ikke svar i åpent forum Beklager Ok, det er helt greit! Hvor gammel du er kan du vel si? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brand Skrevet 9. juli 2009 #35 Del Skrevet 9. juli 2009 Eldgammel. 76-modell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lisa_* Skrevet 9. juli 2009 #36 Del Skrevet 9. juli 2009 Eldgammel. 76-modell. haha, ja da er du jammen meg eldgammel, Brand Årstallet stemte forresten med han du minner eg om;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fix Skrevet 9. juli 2009 #37 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg er gift med en dame som har blitt jaktet på som "trofe" hele livet. Menn har hele tiden villet ha henne, overøst henne med presanger, blomster og vært pågående for å få henne. Jeg var aldri avvisende men jeg var nok langt mer konservativ og beskjeden en de andre. Dette skapte en sterk følelsesmessig reaksjon hos henne og hun valgte meg. Så i mange tilfeller kan det nok være noe i det ts tar opp. Caracal Joa, men da går det vel litt mer på en dyp respekt enn avvisning. Det går ikke på å avvise, men å vise at du er en person man må regne med. At du ikke r noen easy-catch. Du må gjøre deg attraktiv og den andre personen må fortjene din kjærlighet. Ihvertfall tror jeg det funker sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brand Skrevet 9. juli 2009 #38 Del Skrevet 9. juli 2009 haha, ja da er du jammen meg eldgammel, Brand Årstallet stemte forresten med han du minner eg om;) Så moro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest krill Skrevet 11. juli 2009 #39 Del Skrevet 11. juli 2009 Dette mindgame, jaktgreiene og Pickupartist leken får meg til å grøsse å ville flytte til en øde øy med en ipod og en bunke bøker... Hva med å være seg selv og snakke sammen? Når gikk det av moten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 13. juli 2009 #40 Del Skrevet 13. juli 2009 Dette mindgame, jaktgreiene og Pickupartist leken får meg til å grøsse å ville flytte til en øde øy med en ipod og en bunke bøker... Hva med å være seg selv og snakke sammen? Når gikk det av moten... Det har aldri vert på moten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå