Gjest Tupsi Skrevet 3. juli 2009 #1 Del Skrevet 3. juli 2009 Jeg lurer litt på dette, for jeg har opplevd at etter en avvisning så virker det som om mannen står på enda mer for å få det han vil ha. Er det slik at særlig menn vil gjerne vise hva han har å tilby en dame som virker litt avvisende eller betenkt i forhold til hva han f.eks skriver i en sms eller når de møtes på et utested e.l? Jeg vet det er kvinner/menn om med viten og vilje gjør seg kostbar for å få mannen/kvinnen til og krype, så det er ikke de jeg tenker på her, men de som faktisk er litt usikker på om den andre parten er noe å satse på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 4. juli 2009 #2 Del Skrevet 4. juli 2009 Avvis meg og du ser meg aldri igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xtend Skrevet 4. juli 2009 #3 Del Skrevet 4. juli 2009 Avvis meg og du ser meg aldri igjen. Hehehe... akkurat det burde vært en filosofi alle menn skulle fulgt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steinar Skrevet 4. juli 2009 #4 Del Skrevet 4. juli 2009 Hvorfor skulle jeg være interessert i ei som bare avviser meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_kvinne_* Skrevet 4. juli 2009 #5 Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg trekker meg hvis jeg føler meg avvist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caracal Skrevet 4. juli 2009 #6 Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg er gift med en dame som har blitt jaktet på som "trofe" hele livet. Menn har hele tiden villet ha henne, overøst henne med presanger, blomster og vært pågående for å få henne. Jeg var aldri avvisende men jeg var nok langt mer konservativ og beskjeden en de andre. Dette skapte en sterk følelsesmessig reaksjon hos henne og hun valgte meg. Så i mange tilfeller kan det nok være noe i det ts tar opp. Caracal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. juli 2009 #7 Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg lurer litt på dette, for jeg har opplevd at etter en avvisning så virker det som om mannen står på enda mer for å få det han vil ha. Er det slik at særlig menn vil gjerne vise hva han har å tilby en dame som virker litt avvisende eller betenkt i forhold til hva han f.eks skriver i en sms eller når de møtes på et utested e.l? Jeg vet det er kvinner/menn om med viten og vilje gjør seg kostbar for å få mannen/kvinnen til og krype, så det er ikke de jeg tenker på her, men de som faktisk er litt usikker på om den andre parten er noe å satse på... Om jeg føler at jeg får gitt et riktig inntrykk av slik jeg er - dvs. med mine feil og mangler og bra sider - og dama ikke er interessert/tvilende, så - og det er mulig det er litt overdrevent av meg - mister jeg interessen for henne ganske så kjapt. Jeg har ikke for vane å krype for folk, og har heller absolutt ikke for vane å prøve å overbevise en jente om "men se det, så flink jeg er til det og det, har sånn hus, please bli med på date da, jeg er veltrent bla bla.", jeg har rett og slett for mye selvrespekt for det, eller sagt på en mer riktig måte - om en jente avviser meg så er det egentlig hennes tap, og smaken er forskjellig så gidder ikke prøve å overbevise noen om at jeg egentlig er hennes "type"...Mulig det har noe med hårsårhet å gjøre også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brand Skrevet 5. juli 2009 #8 Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg lurer litt på dette, for jeg har opplevd at etter en avvisning så virker det som om mannen står på enda mer for å få det han vil ha. Aldri i verden om jeg gidder! At en kvinne avviser meg, tar jeg kun som en tilbakemelding på at hun ikke føler noen umiddelbar tiltrekning til meg, og hva er da vitsen med å "overbevise" henne om at jeg er "riktig for henne"? Avvisningen kan vel også skyldes at hun er lesbisk eller gift/har kjæreste, eller rett og slett ikke er interessert i noen som helst mann i det aktuelle øyeblikket. Livet går like fordømt videre selv om man blir avvist hos en kvinne, og jeg har tilstrekkelig med selvsikkerhet til at jeg ikke har noe behov til å vite grunnen til at hun avviser meg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 5. juli 2009 #9 Del Skrevet 5. juli 2009 Må vel ut fra egen erfaring si att det er vel litt mer spennende med en som ikke har forferdelig lyst på meg. Sånn som jeg dater en type nå, til og begynne med var han ganske reservert og jeg var nok ikke hans første prioritet, han var sammen med kompiser og gjorde andre ting, selv om jeg hadde barnefri. Da var han veldig attraktiv for meg, guri som jeg ville ha han. Men så gadd ikke jeg og treffe han en gang, jeg dro heller på tur med en venn. Da var han plutselig så hypp og ville treffes hele tiden, dermed var ikke jeg like vill etter han. Vet det bare er teit, men sånn er det noen ganger. Jeg liker han jo fortsatt og fortsetter jo å date han, vi har fortsatt veldig god kjemi, men nå må jeg ikke bare ha han for enhver pris lenger, kanskje fordi jeg føler jeg har fått han nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snill Skrevet 5. juli 2009 #10 Del Skrevet 5. juli 2009 Støtter blant annet Brutal Mann, som sier at avvisning = adios. Avviser hun fordi hun ikke er interessert, ja da er saken grei. Hun er ikke interessert. Avviser hun fordi hun vil teste han (gjøre seg kostbar kanskje), vel, ikke taktisk trekk.. Jeg er ikke lat når det gjelder tilnærming til jenter, men jeg er rett og slett ikke interessert i å spille et spill der det ikke finnes regler, ei heller legger energi i "ingenting" og stå igjen som idioten med både skjegget i postkassa full av svarteper-kort. Dersom menn er så enkle som alle sier, hvorfor er da jentene så dumme at de sier nei når de mener ja? Snakk om å lure seg selv... Vær deg selv, glem veninnene sine råd, gjør som du føler for, liker du han så vis det...det må ikke være mer komplisert enn høyst nødvendig. Kort sagt, jeg liker klartekst når det kommer til slike ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 5. juli 2009 #11 Del Skrevet 5. juli 2009 Altså. Når noen ikke virker interesserte, så er det jo bare å holde seg unna. I teorien. Jeg traff en gang en mann som fikk meg til å oppføre meg helt patetisk, nettopp fordi han var avvisende. Så var han plutselig ikke avvisende. Før han ble avvisende igjen. Det var ufattelig emosjonelt stressende å være interessert i denne fyren. Til slutt gav jeg opp hele greien og da kom han plutselig og fortalte om alle følelsene han hadde for meg, men at han hadde vært så stresset på grunn av dette. Desverre så var følelsene mine da borte, nettopp på grunn av avvisningen. Jeg begir meg aldri ut på noe sånt igjen. Tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tupsi Skrevet 5. juli 2009 #12 Del Skrevet 5. juli 2009 Takk for alle svar Veldig interessant å lese de forskjelliges meninger om dette, for det praktiseres så forskjellig.. Min beiler har nok ikke de samme meningene som dere her inne,han gir seg bare ikke...han er ikke pågående i den grad at han lokker med gull og grønne skoger , men han gjør det på en sånn måte at jeg synes det er er litt sjarmerende Jeg har ikke gitt han forhåpninger, heller det motsatte...men han har ikke gitt opp enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_ungmann_* Skrevet 6. juli 2009 #13 Del Skrevet 6. juli 2009 Om en kvinne avviser deg, betyr det ikke at du skal krype ned på knærne, kysse føttene hennes og gjøre alt annet du tror skal til for å få henne. Først må du finne ut om du virkelig vil ha den kvinnen du er ute etter. Deretter må du rett og slett trykke på de rette knappene og spille et spill som ikke er så vanskelig å spille når du først har lært deg det. Mennesker er som flokkdyr. Hunkjønn vil oftest tiltrekkes av det sterkeste hankjønn (i vårt tilfelle, ikke bare fysisk). Vis at du er en leder, uavhengig av alle andre. Det er nesten alltid én eller flere "ledere" i en vennekrets. Er du en av dem, kommer du langt om du har samme personlighet rundt damer som du har med kompiser Anbefaler å se et par Bond filmer med Pierce Brosnan, My best friends girl, Thomas Crown affair og lignende. Er mye inspirasjon å hente der ute, men aldri kopier én karakter for det vil aldri funke. Skap din egen personlighet og karakter om den du allerede har ikke funker bra nok for deg. På denne måten vil du lære mye om andre mennesker og personligheter og kanskje forbedre din egen. PS: Jeg er ikke en selvgod person som mener at det jeg sier er fasiten. Prøver bare å hjelpe med mine egne erfaringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 6. juli 2009 #14 Del Skrevet 6. juli 2009 Som jeg skrev i en annen tråd: Mind games og testing er for fjortiser. Jeg kjenner min besøkelsestid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steinar Skrevet 6. juli 2009 #15 Del Skrevet 6. juli 2009 Altså. Når noen ikke virker interesserte, så er det jo bare å holde seg unna. I teorien. Jeg traff en gang en mann som fikk meg til å oppføre meg helt patetisk, nettopp fordi han var avvisende. Så var han plutselig ikke avvisende. Før han ble avvisende igjen. Det var ufattelig emosjonelt stressende å være interessert i denne fyren. Til slutt gav jeg opp hele greien og da kom han plutselig og fortalte om alle følelsene han hadde for meg, men at han hadde vært så stresset på grunn av dette. Desverre så var følelsene mine da borte, nettopp på grunn av avvisningen. Jeg begir meg aldri ut på noe sånt igjen. Tror jeg. Takk din gud for at du ble kvitt han!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steinar Skrevet 6. juli 2009 #16 Del Skrevet 6. juli 2009 Takk for alle svar Veldig interessant å lese de forskjelliges meninger om dette, for det praktiseres så forskjellig.. Min beiler har nok ikke de samme meningene som dere her inne,han gir seg bare ikke...han er ikke pågående i den grad at han lokker med gull og grønne skoger , men han gjør det på en sånn måte at jeg synes det er er litt sjarmerende Jeg har ikke gitt han forhåpninger, heller det motsatte...men han har ikke gitt opp enda... Er du ikke virkelig interessert så finn da for guds skyld heller på noe mer fornuftig! Ellers kaster du bare bort din og ikke minst hans tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjesingen Skrevet 6. juli 2009 #17 Del Skrevet 6. juli 2009 Nei. Jeg tar det jeg kan få! Men etter en tids "prøving" kan det hende jeg sier at nok er nok. "30-day trial" / "Try before you buy" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brand Skrevet 6. juli 2009 #18 Del Skrevet 6. juli 2009 Først må du finne ut om du virkelig vil ha den kvinnen du er ute etter. Deretter må du rett og slett trykke på de rette knappene og spille et spill som ikke er så vanskelig å spille når du først har lært deg det. Mennesker er som flokkdyr. Hunkjønn vil oftest tiltrekkes av det sterkeste hankjønn (i vårt tilfelle, ikke bare fysisk). Vis at du er en leder, uavhengig av alle andre. Det er nesten alltid én eller flere "ledere" i en vennekrets. Er du en av dem, kommer du langt om du har samme personlighet rundt damer som du har med kompiser Anbefaler å se et par Bond filmer med Pierce Brosnan, My best friends girl, Thomas Crown affair og lignende. Er mye inspirasjon å hente der ute, men aldri kopier én karakter for det vil aldri funke. Skap din egen personlighet og karakter om den du allerede har ikke funker bra nok for deg. På denne måten vil du lære mye om andre mennesker og personligheter og kanskje forbedre din egen. PS: Jeg er ikke en selvgod person som mener at det jeg sier er fasiten. Prøver bare å hjelpe med mine egne erfaringer Joda joda, har hørt om det gnålet med alfa-hanner osv... Men jeg gidder fortsatt ikke spille det spillet. For det første er jeg individualist! Jeg tror på meg selv, jeg vet hva jeg er god for, hva jeg liker osv. Og jeg har heller ikke noe behov for å fremstå som en "leder", siden jeg anser meg selv som langt sterkere alene istedet for å fremstå som sterk på andres "bekostning". Og hvorfor skal jeg spille spill for at en kvinne skal være tiltrukket av meg? Det forteller meg bare at et samliv med den kvinnen kun vil forbli et spill resten av det evt forholdet. Gidder ikke! Det betyr ikke at jeg ikke takler en mental utfordring, men jeg foretrekker at det isåfall foregår på et litt høyere nivå. Nei, så lenge jeg selv er ærlig og forteller henne at jeg finner henne attraktiv/ interessant, forventer jeg et dønn ærlig svar tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2009 #19 Del Skrevet 6. juli 2009 Og jeg har heller ikke noe behov for å fremstå som en "leder", siden jeg anser meg selv som langt sterkere alene istedet for å fremstå som sterk på andres "bekostning". Enig i at en leder ikke fremstår som mer attraktiv. Tvert i mot kan en litt ensom ulv være tiltrekkende; av den selvstendige typen som ikke følger massene. Det viser styrke, integritet, mystikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brand Skrevet 6. juli 2009 #20 Del Skrevet 6. juli 2009 Enig i at en leder ikke fremstår som mer attraktiv. Tvert i mot kan en litt ensom ulv være tiltrekkende; av den selvstendige typen som ikke følger massene. Det viser styrke, integritet, mystikk. Og muligens mer oppriktig. Skal man "spille" leder for å sjarmere damene, vil hun vel etterhvert oppfatte det som skuespill, ihvertfall om man ikke har "lederegenskapene" i seg.. For min egen del går jeg inn i lederrollen når jeg må, men da handler det om jobbsituasjon o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå