Gå til innhold

Pathella Luxasjon

Anbefalte innlegg

Gjest Wacmoc
Skrevet

Jeg er rimelig sikker på at hunden min har Pathella lux. I veldig liten grad i såfall, da det ikke gjør vondt, men at han innimellom hopper over et steg eller flere med bakbeina innimellom. Han halter også helt uten videre et par skritt innimellom. Dette er ikke ofte, men nok til at jeg legger merke til det.

Skal hvertfall få han sjekket for det så jeg evt kan legge opp trening/opperasjon om nødvendig på hunden.

Jeg skal til dyrlegen om 2 mnd ca. Da pga vaksiner. Får automatisk brev i posten når det nermer seg om å bestille time. Så jeg lurer på det at skal jeg vente til den vaksinetimen kommer, så det ikke blir 800+ kr ekstra? Eller skal jeg bestille time nå og få det unnagjort, for å så dra tilbake pga vaksinen seinere?

Det virker ikke som at han har vondt på noen som helst måte, hverken når han går/halter eller om jeg tar på bakbeina og ryggen hans.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Marianne_*
Skrevet

Det gjør ikke noe å bestille time nå, og gjøre begge deler. Vaksinen kan godt gis litt innen det har gått et år, så lenge det ikke er del av "grunnvaksineringen" som skjer de første mnd av hundens liv. Jeg gjorde akkurat det samme for noen uker siden, og da var det ca 3 mnd til min hund EGENTLIG skulle ha vaksinen, men det var ikke noe problem.

Det er jo uansett greit å få sjekket ut sånne ting der hunden har vondt/halter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...