Gjest Anonymous Skrevet 31. juli 2003 #1 Del Skrevet 31. juli 2003 Er det noen som husker navnet på han easy listening fantomet som hadde sånn en genial versjon av "Wonderwall"? I så fall; takk! Tusen takk! Easy listening er forøvrig ufattelig festlig i små porsjoner, et kvarter med f.eks Penthouse Playboys er helt strålende - og nok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 31. juli 2003 #2 Del Skrevet 31. juli 2003 -og nok... Definitivt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loolaa Skrevet 31. juli 2003 #3 Del Skrevet 31. juli 2003 Tja, noen som heter The Mike Flower Pops har gitt ut en versjon av Wonderwall. Er det den du tenker på?? Aner ikke hvordan den høres ut... loolaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. juli 2003 #4 Del Skrevet 31. juli 2003 Hjertelig, hjertelig! Wonderwall som heismusikk - genialt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 31. juli 2003 #5 Del Skrevet 31. juli 2003 ..det har ikke noe med Kjetil Rollnes' alter ego å gjøre da, den sangen du etterlyser, mener jeg. ? Har ikke Jens Pikenes en versjon av denne, eller blander jeg kortene nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. juli 2003 #6 Del Skrevet 31. juli 2003 Nei, Jens Pikenes har rettet, korrigert og foredlet mange klassiske rocksvisker (plata heter tross alt Sånn skal det gjøres) - men såvidt jeg vet har han ikke funnet Wonderwall verdig for sine kultiveringsprosjekt hittil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loolaa Skrevet 31. juli 2003 #7 Del Skrevet 31. juli 2003 Hjertelig, hjertelig! Ingen årsak! loolaa - orakelet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 31. juli 2003 #8 Del Skrevet 31. juli 2003 Kunne sverget på at de også har denne? Dette skal jeg virkelig sjekke!! Sannheten skal fram i lyset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. juli 2003 #9 Del Skrevet 31. juli 2003 Kunne sverget på at de også har denne? Dette skal jeg virkelig sjekke!! Sannheten skal fram i lyset Tar jeg feil, så si det bare på PM. Ellers sladrer jeg til morderatorene og setter deg på voodoofiseringslisten min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 31. juli 2003 #10 Del Skrevet 31. juli 2003 Sier som Donald: Ulp og Gisp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. juli 2003 #11 Del Skrevet 31. juli 2003 *tøffer seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 31. juli 2003 #12 Del Skrevet 31. juli 2003 Embla logger av og reiser ut i verden på jakt etter bevis som kan få noen og enhver til å spise hatten sin. U t e n Thousand island. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå