Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2009 #1 Skrevet 3. juli 2009 Fikk et vepsestikk under foten idag, og det gjør så utrolig vondt! Med en gang etter jeg fikk det svei det veldig. Så, mens jeg lå og solte meg, kjente jeg nesten ingenting.. Men da jeg skulle opp å gå etterpå merket jeg at det gjorde vondere og vondere, og det er hovnet ganske opp. Nå klarer jeg nesten ikke gå.. Må halte/hinke. Kan jeg gjøre noe for å døyve smerten? (Hjelper det feks å ta ibux/paracet mot den smerten?) Noen som har noen kjerringråd mot det? (Prøvde å ta et hvitløksfedd og gni mot rett etter det skjedde.. hjalp litt der og da.)
Gjest Purple Haze Skrevet 3. juli 2009 #2 Skrevet 3. juli 2009 Eddik hjelper på smerten umiddelbart. Men nå er det kanskje bedre allerede, etter som du postet dette for en stund siden.
angeleyes Skrevet 3. juli 2009 #3 Skrevet 3. juli 2009 Jeg synes det hjelper å smøre på aloe vera. Det lindrer på smerten.
Gjest Gjest_veronica_* Skrevet 16. juli 2009 #4 Skrevet 16. juli 2009 Hei jeg ble stukket av veps i går, under foten å det svir og klør enno. det er ganske håvent og jeg lurer på om det er noe jeg han gjøre siden det er gått så lang tid etter stikket????
angeleyes Skrevet 16. juli 2009 #5 Skrevet 16. juli 2009 Kanskje brodden sitter igjen? Det kan gjøre at et stikk blir verre.
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2009 #6 Skrevet 16. juli 2009 Tigerbalsam (apotek) virker lindrende på bitt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå