Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

En annen ting er vel at de fleste som jobber i butikk er "på feil sted". Hos oss er over halvparten skoleelever og studenter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig i det! På min arbeidsplass snakker vi også om private ting innimellom, og alle er enig om at det må være lov så lenge det ikke går ut over den jobben vi er der for å gjøre! Jeg jobber i barnehage, så det sier seg selv at det ikke alltid blir mye tid til "small talk"... Barn, foreldre og jobb i det hele tatt må komme foran alt. Har vi god tid og det er rolig, kan vi få tid til en prat.

Det å ha en god tone og kunne prate om stort og smått blir hos oss ansett som viktig for det sosiale miljøet på arbeidsplassen, og skal absolutt ikke undervurderes!

Og hvis du lar privatliv være privatliv og tar deg av kundene så snart det kommer noen - da gjør du jo jobben din! Bare synd at ikke alle butikkansatte har forstått det! Det er utrolig hvor dårlig rykte en butikk kan får pga. episoder der kunden føler seg oversett eller dårlig behandlet. Jeg har flere butikker som jeg aldri kommer til å legge igjen en eneste krone i pga. elendig service!

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...