Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest in love
Skrevet

Møtte en herlig mann for en liten tid tilbake. Vi kjente hverandre litt fra før, men har ikke hatt kontakt på mange år. En kveld la han meg til på msn, og da var praten i gang.

Vi oppdaget at vi er utrolig like på veldig mange måter, og etterhvert ble vi enige om å møtes. Møtet ble helt fantastisk og vi ble pangforelsket. Men det var bare èn helg, og så måtte han hjem igjen.

Det er 2 uker siden han dro hjem og vi snakker sammen hele tiden på msn, på sms og på telefon. Jeg savner han så fælt og det samme tilbake.

Vi får sannsynligvis ikke sett hverandre igjen før om 2-3 måneder, og tider frem til da virker endeløs.

Forholdet vårt blir bare dypere og sterkere for hver dag, men jeg sitter med en liten tanke i bakhodet- er det mulig og ekte å bli forelsket og holde forholdet i live mest via nettet?

Vi har allerede definert oss som kjærester og skal selvfølgelig fortsette å treffe hverandre når han flytter til min kant av landet.

Noen med erfaringer, råd eller historier å dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å klargjøre. Vi møttes ikke før han la meg til på msn. Ser det ble litt forvirrende.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg er i samme situasjon som deg. Vi bor langt fra hverandre, og kommer til å gjøre det en stund til, pga jobb, barn osv. Planen er å flytte sammen så fort det lar seg gjøre.

Nå får vi til å treffes ganske ofte, til tross for avstanden, men det blir jo mye savne og lengte i perioder også.

Jeg tror at man får det til hvis man virkelig vil, men det forutsetter at man får til å møtes så ofte det lar seg gjøre.

Gjest bintou90
Skrevet

Jeg og kjæresten min bor i forskjellige verdensdeler.. ikke lett å besøke hverande heller! Bodde sammen 4 mnd i Gambia!

I min situasjon føler jeg at det er veldig viktig å være klare på at situasjonen ikke er permanent - at man har ett tidsperspektiv og framtidsplaner sammen!

Jeg tror man kan lære mye om hverandre selvom kontakten ikke nødvendigvis er så fysisk for dere akkurat nå, så lenge dere holder kontakt jevnlig!

Kan jo prøve dere på longdistance date også! For eksempel kan man se på den samme filmen samtidig og snakke om den etterpå. Eller bli enige om en stjerne på himmelen og et bestemt klokkeslett på kvelden hvor man ser på den og tenker på hverandre. Det er koselig å føle at man deler noe, selv om man er langt fra hverandre!

Skrevet

Jeg og kjæresten møttes på nettet.

Vi bodde på hver vår kant av landet, og det gikk med massevis av timer på msn, sms og telefon.

Møttes etter en måned, og ble pang forelsket.

Vi bodde ca 8 timer i bil unna hverandre og møttes ca annenhver helg da, så litt oftere enn dere gjør - men uansett mye lengsel og savn.

Etter 6 måneder flyttet vi endelig sammen, og nå skal vi ha baby om i underkant av 2 måneder :kgbaby:

Tror det er viktig å pleie hverandre med mail, telefon, msn osv, og se for seg at det er for en periode. Nedtelling til neste gang dere skal møtes er en måte å komme seg gjennom lengselen på...vite at det er en dag kortere for hver dag!

Masse lykke til :)

Gjest gjest--
Skrevet

hvordan gikk det?

jeg lurer på om noen har noe råd for meg.. jeg er forelsket og elsker en som bor i en annen verdensdel også, og han føler det samme...

vi har vært sammen i et år, da jeg bodde der.

nå er jeg i norge, men skal på besøk i løpet av året. og han skal hit.

men det er i år. neste år vet jeg ikke hva som skjer..

føler alle jeg snakker med sier det er ingen mulighet for oss, og at vi skal bare dø ut... men fremdeles har det ikke gått en dag uten at vi har snakket sammen! og han gjør meg lykkelig som ingen andre kan. og jeg har ikke lyst til å gi opp på oss i hele tatt.

tror jeg trenger litt oppmuntring, at det faktisk kan skje! ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...