Fresi Skrevet 3. juli 2009 #21 Skrevet 3. juli 2009 Bordplassering er i mine øyne nødvendig i større selskap. Dette for å unngå at enkelte skal føle seg utenfor, der de står og speider etter en grei plass å sitte. Jeg ville følt meg UTROLIG ille til mote i en sånn situasjon. En bordplassering er som regel (og forhåpentligvis) godt gjennomtenkt, slik at alle som sitter ved bordet skal ha det hyggelig. Jeg ville ikke hatt det hyggelig hvis den eneste ledige plassen var ved siden av folk jeg ikke kjente i det hele tatt. Det er jo også poenget med det man kaller tradisjon og skikk og bruk og kleskoder og whatnot. Det forhindrer til en stor grad at man føler seg utenfor og usikker.
Fresi Skrevet 3. juli 2009 #24 Skrevet 3. juli 2009 (endret) @Fresi PÅLL :hoppe: Om hva da? Fetter Anton? Endret 3. juli 2009 av Fresi
Gjest nextlife Skrevet 3. juli 2009 #25 Skrevet 3. juli 2009 (endret) Om hva da? Fetter Anton? Her jo mange temaer å ta tak, men jeg tenkte først og fremst på bordplasseringen, sitte i par eller splitting. Eventuelt trekke lapp fra en hatt om hvem som skal være bordpartner edit : Jeg trodde jeg var i den andre tråden Endret 3. juli 2009 av nextlife
Fresi Skrevet 3. juli 2009 #26 Skrevet 3. juli 2009 Her jo mange temaer å ta tak, men jeg tenkte først og fremst på bordplasseringen, sitte i par eller splitting. Eventuelt trekke lapp fra en hatt om hvem som skal være bordpartner Må dessverre ta en dusj for deretter å stikke, men se ikke bort fra at jeg kommer tilbake til saken. Eventuelt kan jo Noen Andre starte en påll? Det er jo mange aktuelle alternativer her.
Gjest nextlife Skrevet 3. juli 2009 #27 Skrevet 3. juli 2009 Må dessverre ta en dusj for deretter å stikke, men se ikke bort fra at jeg kommer tilbake til saken. Eventuelt kan jo Noen Andre starte en påll? Det er jo mange aktuelle alternativer her. Nesj, jeg kankke lage God tur, kos deg
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2009 #28 Skrevet 3. juli 2009 Lurer på om jeg er alene om å ha fått angst for å gå i bryllup etter å ha lest for mye inne på dette forumet? Jeg har aldri visst at det er så mange ting å passe på, ting man ikke kan gjøre, ting man må gjøre, ting man må ha på seg og ting man for enhver pris ikke en gang må tenke på å ha på. For ikke å snakke om hvem man skal prate med, om hva, og hvorfor. Har alltid trodd at bryllup handlet om noen som skulle gifte seg jeg. Og jeg har aldri sett en dokurv i RL
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2009 #29 Skrevet 3. juli 2009 Lurer på om jeg er alene om å ha fått angst for å gå i bryllup etter å ha lest for mye inne på dette forumet? Jeg har aldri visst at det er så mange ting å passe på, ting man ikke kan gjøre, ting man må gjøre, ting man må ha på seg og ting man for enhver pris ikke en gang må tenke på å ha på. For ikke å snakke om hvem man skal prate med, om hva, og hvorfor. Har alltid trodd at bryllup handlet om noen som skulle gifte seg jeg. Og jeg har aldri sett en dokurv i RL Det er tydeligvis ikke lett Men om du faktisk har fått angst for bryllup etter noen runder på bryllupsforumet på KG tror jeg at jeg ville tatt en liten prat med psykologen.
Gjest D-shol Skrevet 3. juli 2009 #30 Skrevet 3. juli 2009 Så hvorfor ikke ha fri plassering da? For ikke å risikere at kjæresten til hans kompis, som vi ikke kjenner ikke setter seg ved siden av brudeparet og fornærmer bestemor på det groveste. Og litt mer seriøst, vi skal ha 60 + noen barn og tror de aller fleste hadde kommet til å bli dødsforvirra og "redd" for å sette seg "feil", for de vet jo ikke hvor nære de er i forhold til alle de andre som de ikke kjenner.
Jade Skrevet 3. juli 2009 #31 Skrevet 3. juli 2009 Jeg går utifra at hvis noen bytter plass, så "koster" det dem såpass masse, at det må være en ekstremt god grunn til det (sosial angst eller ekstremt uvennskap vi ikke visste om). Jeg ville dermed sett på det som at vi bommet litt med bordplasseringen, men at det nå har blitt endret til det bedre. Går utifra at de passer på at de får riktig mat hvis noen av de som bytter har matallergier de har gitt beskjed om. Og at ingen bytter med noen av æresgjestene (brudeparet, foreldrene, forloverne og besteforeldre) Hadde det tatt helt av, hadde jeg reagert. F.eks. at det hadde vært masse bytterier slik at den livlige gjengen satt på ett bord, mens de kjedelige og innadvente satt på et annet bord i 4 timers pinlig taushet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå