Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2009 #1 Skrevet 3. juli 2009 går det ikke ann å se det lenger nå? Sånn som før, når det sto enten "worked together" eller "went to highschool together" osv, under navnet på vennelista.. Står det noen annen plass nå?
Gjest ts Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Ingen som vet...? Jeg mener....men får jo fortsatt valget når man skal legge til venner, om å spesifisere hvordan man kjenner hverandre. Om det er familie eller noen du gikk på skole sammen f.eks.. Men jeg finner ikke igjen dette på hverken min venneliste eller andre sin venneliste når jeg prøver å se det er ikke så "big deal", MEN jeg blir gal av å ikke finne det :gjeiper: og i enkelte tilfeller KAN det jo være ok å se hvordan folk kjennes også selv om det er mye "kødd" ute å går på de beskrivelsene :gjeiper:
Gjest Gjest_jordbær_* Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 Får ikke opp valget om å det når jeg legger til venner lenger heller jeg da men
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2009 #4 Skrevet 8. juli 2009 Får ikke opp valget om å det når jeg legger til venner lenger heller jeg da men ....ikke når du legger til, men når du godtar en venneforespørsel kan du velge dette om du vil spesifisere... synes bare det er utrolig unødvendig å ha et sånt valg da, om det ikke vises noen steder likevel :gjeiper:
Gummiloppa Skrevet 8. juli 2009 #5 Skrevet 8. juli 2009 Jeg kan se beskrivelsene folk har lagt til, men jeg får ikke lagt til noe selv! Irriterende
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2009 #6 Skrevet 8. juli 2009 Jeg kan se beskrivelsene folk har lagt til, men jeg får ikke lagt til noe selv! Irriterende så snodig..hvor ser du dem....?
Miel Skrevet 9. juli 2009 #7 Skrevet 9. juli 2009 Det der har jeg også stusset over... Men det som irriterer meg mest ved Facebook om dagen er at det er så dårlig tilpasset andre nettlesere enn IE, når jeg bruker Opera kan jeg ikke skrive ting på veggen til folk, og enkelte av menyene vises ikke slik de skal. Møkk!
Gummiloppa Skrevet 9. juli 2009 #8 Skrevet 9. juli 2009 (endret) så snodig..hvor ser du dem....? Jeg ser dem på samme måte som før, ved at jeg trykker på plussen ved siden av navnet. Litt krøklete å forklare :gjeiper: Endret 9. juli 2009 av Tillepike
Pupsilure Skrevet 9. juli 2009 #9 Skrevet 9. juli 2009 Det der har jeg også stusset over... Men det som irriterer meg mest ved Facebook om dagen er at det er så dårlig tilpasset andre nettlesere enn IE, når jeg bruker Opera kan jeg ikke skrive ting på veggen til folk, og enkelte av menyene vises ikke slik de skal. Møkk! Enig! Har lenge lurt på hvorfor jeg ikke kan skrive på veggene til folk. Men nå har det ordna seg for min del. Mannen har lasta ned en ny versjon av Opera til meg, og der har jeg ikke det problemet Men vet ikke om den nye versjonen har kommet enda, mannen min jobber i Opera skjønner du
Miel Skrevet 9. juli 2009 #10 Skrevet 9. juli 2009 Enig! Har lenge lurt på hvorfor jeg ikke kan skrive på veggene til folk. Men nå har det ordna seg for min del. Mannen har lasta ned en ny versjon av Opera til meg, og der har jeg ikke det problemet Men vet ikke om den nye versjonen har kommet enda, mannen min jobber i Opera skjønner du Ah, da håper jeg den versjonen snart blir tilgjengelig for meg også. Og Tillepike: Jeg ser ikke den plussen lenger, jeg, den er søkk borte. :klø: (Og det gjelder uansett hvilken nettleser jeg bruker.)
Veronica88 Skrevet 9. juli 2009 #11 Skrevet 9. juli 2009 Firefox får under betegnelsen "andre nettlesere enn IE" og jeg har NULL problemer med Facebook. Ikke mer enn andre, at ting henger iblant osv. Så bytt ut Operaen ;P. Vet min samboer og sliter med å skrive til folk, og jeg fikk uten problem skrevet samme sted. Når det gjelder trådstarter sitt spørsmål, det virker som dette er blitt tatt vekk! Og de listene du kan legge dem til i, er veldige praktiske når du skal se på nyhetsfeeden din (startsida på facebook). Da har jeg lagt folk i "venners venner", "gode venner", "kolleger" "skole" osv. Enkelte jeg ikke kjenner så godt kan spamme ned veggen med alskens oppdateringer, så da går jeg heller på separate kategorier og ser der. Og har du mange venner i mange kategorier, men i grunn bare bryr deg om oppdateringer fra en av dem, så er det jo ikke verre enn å bare se på en kategori om gangen.
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 9. juli 2009 #12 Skrevet 9. juli 2009 ....ikke når du legger til, men når du godtar en venneforespørsel kan du velge dette om du vil spesifisere... synes bare det er utrolig unødvendig å ha et sånt valg da, om det ikke vises noen steder likevel :gjeiper: Neei får ikke det opp da heller jeg.. Mulig de driver å oppdaterer og så får ikke alle oppdateringene samtidig. Har iallefall vært sånn før.
Gjest ts Skrevet 9. juli 2009 #13 Skrevet 9. juli 2009 Jeg ser dem på samme måte som før, ved at jeg trykker på plussen ved siden av navnet. Litt krøklete å forklare :gjeiper: Jeg får ikke opp noe pluss heller jeg :gjeiper: når jeg trykker på "se venner", kommer det opp et ekstra vindu med vennelisten (framom hovedsiden liksom), som jeg må lukke for å komme tilbake til profilen. Og på den lista kan jeg ikke velge det døyt ved noen av navna :gjeiper: Krøklete å forklare her og men tydeligvis forskjell i profilene da ja, som en anner her nevnte, de oppdaterer sikkert! (men jeg har hatt det sånn i fler mnd da)
Gummiloppa Skrevet 9. juli 2009 #14 Skrevet 9. juli 2009 (endret) Jeg får ikke opp noe pluss heller jeg :gjeiper: når jeg trykker på "se venner", kommer det opp et ekstra vindu med vennelisten (framom hovedsiden liksom), som jeg må lukke for å komme tilbake til profilen. Og på den lista kan jeg ikke velge det døyt ved noen av navna :gjeiper: Krøklete å forklare her og men tydeligvis forskjell i profilene da ja, som en anner her nevnte, de oppdaterer sikkert! (men jeg har hatt det sånn i fler mnd da) Jeg må trykke på tallet (der det står for eksempel "200 venner") for å få opp siden sånn som den var før. Da skal man kunne se en liten firkant oppi høyre hjørne på hver venn som man kan trykke på for å se beskrivelse. Men trykker jeg på "Se venner" eller "Se alle" så kommer det bare opp et lite ekstra vindu. Endret 9. juli 2009 av Tillepike
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 9. juli 2009 #15 Skrevet 9. juli 2009 Jeg må trykke på tallet (der det står for eksempel "200 venner") for å få opp siden sånn som den var før. Da skal man kunne se en liten firkant oppi høyre hjørne på hver venn som man kan trykke på for å se beskrivelse. Men trykker jeg på "Se venner" eller "Se alle" så kommer det bare opp et lite ekstra vindu. Jeg får ikke det til samma hvor eller hvordan jeg trykker jeg. Sært at facebook oppfører seg så forskjellig hos folk.
Gummiloppa Skrevet 9. juli 2009 #16 Skrevet 9. juli 2009 Jeg får ikke det til samma hvor eller hvordan jeg trykker jeg. Sært at facebook oppfører seg så forskjellig hos folk. Rart :klø:
Miel Skrevet 9. juli 2009 #17 Skrevet 9. juli 2009 Firefox får under betegnelsen "andre nettlesere enn IE" og jeg har NULL problemer med Facebook. Ikke mer enn andre, at ting henger iblant osv. Så bytt ut Operaen ;P. Joa, men med Firefox har jeg problemer med et par andre nettsider jeg bruker en del...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå