Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

noen som vet hvilken side jeg kan bestille kontaktlinser over nett på? gjerne billige ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med eller uten styrke/farge?

Gjest Gjest
Skrevet
Med eller uten styrke/farge?

Må være med styrke, helst uten farge :)

Gjest Gjest
Skrevet

Lensway.no

Mye utvalg og rask levering.

Gjest Coarvi
Skrevet

shopping4net.no/lenses4net/no (eller var det .com). Mine linser (focus dailies) får man ikke billigere enn hos de:)

Skrevet

Enig med siste taler! :)

Gjest EmilyLane
Skrevet

Jeg bestiller fra lenson. Vg hadde en test for noen mnd siden og da kom den ut som den billigste og raskeste :)

Gjest Coarvi
Skrevet
Jeg bestiller fra lenson. Vg hadde en test for noen mnd siden og da kom den ut som den billigste og raskeste :)

Kommer som sagt helt an på linsene. Focus dailies koster 129 pr pakke (30 stk) hos lenson, 98 pr pakke hos lenses/shopping4net. Frakta er på svimlende 5 kroner hos shopping4net...;)

Det er en ganske stor prisforskjell om man bruker linser daglig!

Gjest EmilyLane
Skrevet
Kommer som sagt helt an på linsene. Focus dailies koster 129 pr pakke (30 stk) hos lenson, 98 pr pakke hos lenses/shopping4net. Frakta er på svimlende 5 kroner hos shopping4net...;)

Det er en ganske stor prisforskjell om man bruker linser daglig!

Oi! Da skal jeg sjekke ut hva de jeg bruker koster der :)

Gjest Gjest
Skrevet

ser dere bruker dagslinser, bruker mnds linser jeg da...dem har sikkert det der også...

Gjest Gjest
Skrevet

Sjekk ut disse folkens, utrolig billige og virker bra:

Frequency 58 UV | Cooper Vision

Frequency 58 UV linser har et innebygget UV-filter og økt oksygengjennomførsel. Størrelse: 6 stk/pakke Pris (fra): 179,00

Men 6stk, betyr det at det holder til 3mnd eller 6? For dette er mnds linser.

Gjest Gjest
Skrevet
Sjekk ut disse folkens, utrolig billige og virker bra:

Frequency 58 UV | Cooper Vision

Frequency 58 UV linser har et innebygget UV-filter og økt oksygengjennomførsel. Størrelse: 6 stk/pakke Pris (fra): 179,00

Men 6stk, betyr det at det holder til 3mnd eller 6? For dette er mnds linser.

Nå har du vel linser på begge øynene.da bruker man to linser samtidig.

Det vil si at 6 linser holder i 3 mnd ;);)

• 5 måneder senere...
Skrevet
Frakta er på svimlende 5 kroner hos shopping4net...;)

Her kom linsene i 12 pakker (1 eske i hver) med girokort + 6 kr i frakt i hver pakke. Noen andre som har opplevd det?

Skrevet
Nå har du vel linser på begge øynene.da bruker man to linser samtidig.

Det vil si at 6 linser holder i 3 mnd ;);)

Om du bruker samme styrke på øynene, så ja.

Bruker du ulik styrke må du selvsagt kjøpe 2 ulike esker. Da blir det 2x179kr og de holder i 6 mnd.

Bestiller du to esker sender de dem separat så du ikke behøver betale toll (lenses4net sender fra Sverige. Kjempefornøyd med dem.)

Skrevet

Hei

Jeg har kjøpt på nett i USA - prøv visiondirect.com

Skrevet

Dere som kjøper linser på nett, hvordan gjør dere det med linsekontroll hos optiker?

Min optiker sier han bare tar kontroller på egne kunder.

Skrevet
Dere som kjøper linser på nett, hvordan gjør dere det med linsekontroll hos optiker?

Jeg får lov til å bestille tid hos optiker her i Stavanger selv om jeg ikke er fast kunde der.

Skrevet

Hør med en annen optiker :)

Skrevet

Jeg går hos en uavhengig optiker, som med én gang matchet prisen på mine linser (Air optix månedslinser til 300 kr/pk med 6 linser i hver pk) da jeg sa hva jeg betalte på nett. Frakt er gratis, og jeg får alle kontroller jeg trenger. Verdt å prøve de uavhengige, de er det faktisk mulig å forhandle med! Jeg sparer faktisk endel penger nå i forhold til å handle på Lensway.

Skrevet

Min erfaring er at lenson.no er rimeligst dersom man kjøper fra en norsk butikk. Da slipper du usikkerhet vedr. moms, toll etc. Lensway.no er flinke til å reklamere for seg, men har tilgode å se at d er spesielt rimelige...

Ellers er det fort betydelig rimeligere å kjøpe fra USA, slik som det blir anbefalt ovenfor. Hugs da at du kan risikere moms, toll etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...