Gjest mari ili. Skrevet 31. juli 2003 #1 Del Skrevet 31. juli 2003 er det noen som har ide på hva jeg kan gjøre for 1. bryllupsdag? det er allerede på søndag, så jeg har ikke så god tid til å finne på noe. hadde tenkt på konsert billetter, men da jeg har termin i oktober og ikke kan gå grunnet bekkenløsning er det ikke så lett å finne noe. tenkte også på å ta han med i operaen eller på teater i vinter, men billetter til det legges ikke ut før senere...... Trenger kreative råd!!!!! Helst noe jeg kan lage selv, fort, kanskje.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 31. juli 2003 #2 Del Skrevet 31. juli 2003 Bestill en liten bukett med samme blomster som i brudebuketten din. Så dekker du et pent bord og lager en deilig middag til dere begge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 31. juli 2003 #3 Del Skrevet 31. juli 2003 Tapp i badekaret for din mann, server en drink på kanten, og lag et godt måltid med levende lys som dere nyter når han er ferdig. Resten sier seg selv. (Og får du ikke blomster, er det første og siste gang du gjør det.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 31. juli 2003 #4 Del Skrevet 31. juli 2003 Bestill en liten bukett med samme blomster som i brudebuketten din. Dette har jeg gjort, og jeg gleder meg veldig til å gi ham den, selvom det ikke blir akkurat på bryllupsdagen vår... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marte* Skrevet 31. juli 2003 #5 Del Skrevet 31. juli 2003 tenkte også på å ta han med i operaen eller på teater i vinter, men billetter til det legges ikke ut før senere...... Trenger kreative råd!!!!! Helst noe jeg kan lage selv, fort, kanskje.... Du kan gi han et selvlaget "gavekort" på teater/opera. Enten for noe du vet han vil se eller åpne for valgmuligheter, ev. også med barnevakt ordnet :D Det er også mye annet som går ann å gi "gavekort" på, selvlagede saker, som pleier å bli godt mottatt... bruk fantasien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari Skrevet 1. august 2003 #6 Del Skrevet 1. august 2003 romantisk kveld er lettere sagt enn gjordt, vi har nemmelig en sønn på 1,5 år, som vi ikke får barnevakt til, så det får nok bli gavekort på middag og teater/opera.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå