Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2009 #1 Skrevet 3. juli 2009 Har funnit ut att min kjære bruker buttlugg(vet ikke om man kan kalla det før det når den er 20 cm lang? I alla fall bruker han denne når han drar seg ... Men hur i hela verden gjør han dette helt alene? Eller er han ikke alene!!!
Gjest Mads Skrevet 3. juli 2009 #2 Skrevet 3. juli 2009 På samme måte som jenter bruker en vibrator når de er alene,bare han bruker den i rompa i stedet 20 cm hørtes dog litt langt ut for min del
Rimmern Skrevet 3. juli 2009 #3 Skrevet 3. juli 2009 Det er ikke en buttplugg, men den dildo - evt. rumpedildo (rævdildo). Hvorfor i all verden skulle det være vanskelig å bruke den alene? Er kvinner kjent for å ha spesiellt store problemer med å bruke dildo/vibrator/o.l. alene?
guttemann Skrevet 3. juli 2009 #4 Skrevet 3. juli 2009 Er kvinner kjent for å ha spesiellt store problemer med å bruke dildo/vibrator/o.l. alene?ER det ikke derfor jenter aldri går på do alene?!
Ethereal Skrevet 3. juli 2009 #5 Skrevet 3. juli 2009 La han kose seg med det, og spør om du skal bruke den på han neste gang dere har sex
Aftensol Skrevet 3. juli 2009 #6 Skrevet 3. juli 2009 La han kose seg med det, og spør om du skal bruke den på han neste gang dere har sex Lurt forslag! Han vil nok bli ganske fornøyd hvis du tilbyr deg det
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2009 #7 Skrevet 4. juli 2009 Har funnit ut att min kjære bruker buttlugg(vet ikke om man kan kalla det før det når den er 20 cm lang? I alla fall bruker han denne når han drar seg ... Men hur i hela verden gjør han dette helt alene? Eller er han ikke alene!!! Dette er vanskelig før det kan verkeligen gå begge veier... Å jeg synes dette er ganske ekkelt sjølv. Å att han hela tiden kommer med tulle komentarer om dette. Å att han ge uttryck før att han synes anala ting er ekkelt. Nu førstår jeg ju en del ting da...som når han en gang var full å begynte å snakke om dette å sa att han likte det. Men så synes jeg att en buttplugg er en ting men en 20 cm lang ting er noe helt annet. Vi har ikke ett bra sex liv å nu tror jag ju att jeg har funnit ut varfør
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå