Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2009 #1 Skrevet 3. juli 2009 Mitt evige problem er hvordan skifte til og fra bikini på stranda.. Underdelen er grei (tar et håndkle rundt livet)men toppen værre. Før brydde jeg meg ikke og gjorde ikke noe for å skjule meg men.. nå føler jeg ikke for å blotte meg. Ser ingen andre som gjør det heller, vet ikke hvordan folk ordner seg.. Så hvordan gjør du det?
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2009 #3 Skrevet 3. juli 2009 Men når du har bada da, og om du skal hjem før du har tørka?
Hinata Skrevet 3. juli 2009 #4 Skrevet 3. juli 2009 putter bh'en på før jeg tar av bikinitoppen.. Men pleier å være relativt tørr før jeg drar hjem da..
The Kitten Skrevet 3. juli 2009 #5 Skrevet 3. juli 2009 (endret) Men når du har bada da, og om du skal hjem før du har tørka? I just time it so that I'm dry again after I've been swimming. Endret 3. juli 2009 av The Kitten
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2009 #6 Skrevet 3. juli 2009 pfff! Norske jenter er pripne pingler. "Look to sweeden" de vet hvordan det skal gjøres . La nå oss unge menn få noe pent å hvile øynene på
Gjest Gjest_juni_* Skrevet 3. juli 2009 #7 Skrevet 3. juli 2009 har bare bikinien på i Afrika, og der tørker den jo etter 5 minutter Jeg tar den alltid på meg før jeg drar hjemmenfra. Blir for mye rot og tullball med håndkler og skift og tull og tøys. Det greit f.eks sånn jeg gjorde "da jeg var ung" ( ja nå følte jeg meg gammal ) da en venninne holdt håndkledet rundt meg og jeg kunne få skifta alt under der.
Fresi Skrevet 3. juli 2009 #8 Skrevet 3. juli 2009 Lett som en plett. BH over bikinien. Bikini over BH-en.
livesen Skrevet 3. juli 2009 #9 Skrevet 3. juli 2009 Lett som en plett. BH over bikinien. Bikini over BH-en. Jeg gjør og sånn, men opplevde i forrige uke å snuble mens jeg holdt på å ta underbuksa av i sånn mr. bean stil. hehe det var sikkert kjempemorsomt for de andre som var der . kommer nok til å gjøre det sånn uansett . Må jo ha litt spenning og kanskje de andre på stranda trenger en god latter av og til
Fresi Skrevet 3. juli 2009 #10 Skrevet 3. juli 2009 Kjole/skjørt er også lurt, men det forhindrer jo ikke snubling.
angeleyes Skrevet 3. juli 2009 #11 Skrevet 3. juli 2009 putter bh'en på før jeg tar av bikinitoppen.. Men pleier å være relativt tørr før jeg drar hjem da.. Det pleier jeg å gjøre også hvis jeg må skifte på stranda. Liker best å ta på bikinien hjemme før jeg drar og vente med å ta den av før jeg er hjemme igjen.
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2009 #12 Skrevet 3. juli 2009 pfff! Norske jenter er pripne pingler. "Look to sweeden" de vet hvordan det skal gjøres . La nå oss unge menn få noe pent å hvile øynene på Mannssjåvinist og kvinnemisbruker!!! Slike holdninger er ikke akseptable i dag. La kvinnene være i fred!!
Ethereal Skrevet 4. juli 2009 #13 Skrevet 4. juli 2009 Jeg river av meg den våte bikinien, står naken, rister på håret i skikkelig Batwatch-stil før jeg tar på meg g-strengen og lar puppene lufttørke litt lenger. ...Vanligvis går jeg heller våt hjem enn å skifte på stranda
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2009 #14 Skrevet 4. juli 2009 Mannssjåvinist og kvinnemisbruker!!! Slike holdninger er ikke akseptable i dag. La kvinnene være i fred!! Ja, og er man ikke intressert i damer eller sikler etter dem så er man homofil. Er det ikke det ene så er det andre
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2009 #15 Skrevet 4. juli 2009 Jeg river av meg den våte bikinien, står naken, rister på håret i skikkelig Batwatch-stil før jeg tar på meg g-strengen og lar puppene lufttørke litt lenger. Det gjør jeg! Og så passer jeg selvfølgelig på å trute silikonleppene mine i retning mannfolka. Om situasjonen føles riktig kan jeg også utstøte et lite *stønn* idet jeg gjør et sjamporeklamemekast med nakken.
Babochka Skrevet 4. juli 2009 #16 Skrevet 4. juli 2009 Tar på bikini før jeg drar hjemmefra og drar hjem når bikini'en er tørr eller skifter med et håndkle rundt meg eventuelt er det bare ta undertøyet utenpå bikinien før en fjerner det.
Kanutte Skrevet 5. juli 2009 #17 Skrevet 5. juli 2009 pfff! Norske jenter er pripne pingler. "Look to sweeden" de vet hvordan det skal gjøres . La nå oss unge menn få noe pent å hvile øynene på Oss med rull-opp-pupper også? Når det gjelder problemstillingen tar jeg på meg t-skjorte eller topp før jeg lirker bikinioverdelen av. Er det kort vei hjem får puppene lufte seg under toppen, hvis ikke lirker jeg bh'en på igjen. Ellers kommer det jo litt ann på hvor mange som er rundt meg da.
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2009 #18 Skrevet 5. juli 2009 Huff ja.. man får de problemene man lager seg!!
Kvist Skrevet 5. juli 2009 #19 Skrevet 5. juli 2009 Er aldri på overfyllte strender så jeg pleier bare å snu meg en vei det ikke er så mange/noen folk. Trusa skifter jeg under skjørt/tunika eller evt et håndkle. Men å bytte BH inni en topp er så stress at det gidder jeg ikke, snur meg vekk og skifter fort fra den ene til den andre istedetfor. Syns bare det er komisk med damer som kaver inni en t-skjorte i ti minutter. Sorry, så spennende er ikke puppa dine. Kavinga derimot, er ganske festlig å se på.
Malama Skrevet 5. juli 2009 #20 Skrevet 5. juli 2009 Tar på biknien hjemme. Timer gjerne siste bad til såpass lenge før jeg skal hjem, at jeg er ganske tørr, ellers så bytter jeg gjerne inni t-skjorta. (Uten kaving i ti minutter, hvordan er det mulig, det er da ganske enkelt å bytte inni t-skjorte) Ja, eller aksepterer at t-skjorta blir våt, og reiser hjem med våt binikitopp på. Bikinibuksa byttes enkelt under håndkle/skjørt om den er våt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå