Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi, min fru og jeg, oppdaget forleden at fruen virkelig digget å få massert brystene, og da med faste "harde" tak. Har tidligere vært litt forsiktig da jeg har gitt brystene oppmerksomhet, men hun liker altså litt hardhent behandling. Og gjerne også kraftig suging av dem...

Og jeg, ja jeg digger det også!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er kvinner veldig forskjellige. Noen vil at man kun skal stryke forsiktig, mens andre vil ha biting i brystvortene.... her gjelder det å prøve seg frem forsiktig... ;)

Skrevet
Vi, min fru og jeg, oppdaget forleden at fruen virkelig digget å få massert brystene, og da med faste "harde" tak. Har tidligere vært litt forsiktig da jeg har gitt brystene oppmerksomhet, men hun liker altså litt hardhent behandling. Og gjerne også kraftig suging av dem...

Og jeg, ja jeg digger det også!!

Det er jo bra. :ler:

Skrevet

Jeg liker det når mannen virkelig viser at han vil ha meg. Om det innebærer forsiktig stryking, eller hard kna-ing, så er det greit for meg! Kos dere!

Skrevet

Noen er ikke følsomme på brystene i det hele tatt, mens andre elsker det! Jeg vet ikke om noe bedre forspill enn når han kysser seg ned fra halsen og mot brystene mine, og bruker både hender og munnen sin... mmmmhmm..

Gjest Gjest
Skrevet

Bare ikke bit noen i brystvorta uten at det er avklart på forhånd! :nei: Det var det en som gjorde med meg og da fikk han seg en på tygga! (I ren refleks) :scorpis:

Skrevet

Ja takk, begge deler!

Noen ganger er det best hardt, andre ganger fjærlett......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...