Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ikke bil fast, men har fått lånt oss en nå i noen dager og trenger derfor en bilstol til vår datter. Har lyst å kjøpe en som ikke er altfor dyr, men som samtidig er sikker, det er jo så klart det viktigste.

Jeg har sett i Rudo katalogen at de har på tilbud Disney beltestol til kr: 719,-. Den kan være aktuell, men jeg må gå innom butikken og høre hva de sier.

Har også sett at babyshop har tilbud på bilstol til kr: 1299, en Besafe IZI UP X2 15 - 36 kg som jeg vurderer.

Noen som har erfaring med noen av de stolene?

Eller om noen har en stol de vil selge i Oslo, så er det jo bare til å sende en melding. ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Vi har den fra BeSafe i begge bilene og er egentlig fornøyd med den. Barnet vårt har hatt dem fra h*n var ca. 4 år. Selv om den er ganske stor er den egentlig lett å ta ut av bilen og frakte med seg. Høyden på ryggen kan justeres slik at beltestroppen alltid ligger i skulderhøyde. Setet har jo sånn funksjon som gir den litt liggestilling. Denne er jeg ikke helt fornøyd med for den er vanskelig å justere fra forsetet etter at barnet har sovnet. Med skikkelig sidekanter ved hodet sover barnet vårt greit i setet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...