Sniktitt Skrevet 3. juli 2009 #1 Skrevet 3. juli 2009 (endret) Jeg er en pike på 25år som skal være forlover i et bryllup i begynnelsen av august, og i den forbindelse sliter jeg med å finne en kjole(pluss sko og annen stæsj egentlig). Jeg tenkte å ta meg en bytur til Bodø for å se der om det kan være noe. Det kan hende jeg blir der bare noen timer og vil gjerne ha tips om hvor jeg kan gå for å gjøre det litt mer effektivt:) Jeg har tenkt å legge litt penger i kjolen(+ tilbehøret), og tenkte noe mer spesielt enn B-Young og Vero Moda liksom. Jeg liker sånn som f.eks. Marlene Birger og Bruuns Bazar. Og det må være litt sånn som også kan brukes ellers når man skal pynte seg. Har du noen tips om hvor jeg burde ta turen? Og er det "langåpent" en spesiell dag i uka i hele byen? Endret 3. juli 2009 av Sniktitt
bubbissa Skrevet 3. juli 2009 #2 Skrevet 3. juli 2009 Jeg skal være forlover i et bryllup i begynnelsen av agust, og i den forbindelse sliter jeg med å finne en kjole(pluss sko og annen stæsj egentlig). Jeg tenkte å ta meg en bytur til Bodø for å se der om det kan være noe. Det kan hende jeg blir der bare noen timer og vil gjerne ha tips om hvor jeg kan gå for å gjøre det litt mer effektivt:) Jeg har tenkt å legge litt penger i kjolen(+ tilbehøret), og tenkte noe mer spesielt enn B-Young og Vero Moda liksom. Jeg liker sånn som Marlene Birger og feks. Bruuns Bazar. Har du noen tips om hvor jeg burde ta turen? Kjolesalongen øverst i Kongens gate.
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2009 #3 Skrevet 3. juli 2009 LULU og Hedda er to butikker som har mye fint og endel ekslusive merker, bla de du referer til. Begge butikkene ligger i Sjøgata. Torsdager tror de fleste butikker har litt lengre åpnet.
lll Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 RuthJdesign ligger vis a vis Kafka, lilla dør. Hun syr kjoler på bestilling -utolig fine!!
Elbereth Skrevet 7. juli 2009 #5 Skrevet 7. juli 2009 Kjolesalongen har faktisk mye fint i selskapskjoler, selv om de har en del "kjerringklær". Gode skobutikker: Royal sko og Bodø Skotøimagasin
Sniktitt Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. juli 2009 Tusen takk for mange svar:) Blir bytur på meg på torsdagen, og så får vi håpe jeg finner det jeg er ute etter.
Solstorm Skrevet 8. juli 2009 #7 Skrevet 8. juli 2009 Møysalen har også fine kjoler som nok kan passe en forlover. Jeg mener butikken ligger i Storgata - ved siden av Kristina som også er en butikk du kan gå innom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå