Gå til innhold

Årets store mote - hotpants.....

Anbefalte innlegg

Gjest Aryel
Skrevet

Hei,

hvorfor er det slik at det å gå i bittesmå hotpants overalt er fullt akseptabelt av alle og en hver samme om du er 10 eller 50 år?

men så fort man tar på seg ett skjørt som som oftest er lengre enn disse bittesmå hotpantsene så er det "vulgært"?

den lille tøybiten mellom bena utgjør ikke akkurat så mye forskjell....

mest av alt rart er det at godt voksne kvinner som hevder de aldri i verden kunne hatt på ett skjørt kortere enn til kneet løper rundt i disse små hotpantsene..

Hva synes dere, hva er mest sexy av miniskjørt og hotpants og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns hotpants er mest sexy. Syns selv at det ofte blir vulgært med bittesmå miniskjørt. Problemet er derimot ikke lengden, men hvordan selve skjørtene ser ut.

Hotpantsene er jo faktisk fine. Men jeg har ikke sett et fint miniskjørt på en god stund.

Gjest Gjest_Thea_*
Skrevet

Synes både hotpants og miniskjørt er fint,

men i dag så jeg ei jente på City Syd i Trondheim som gikk med

en hvit hotpants som så mer ut som en hipster-string..

Ikke at det ikke var fint på henne, men halve rompa var bar,

ikke særlig kledelig på et kjøpesenter, likevel!

Gjerne på stranda eller gåtur i skogen, men..

Gjest Maxtor
Skrevet

Syns begge delene er akkurat like vulgært. Jeg hadde vært storfornøyd om jeg kunne gått ute nå uten å måtte se rumpeballene til alle og enhver..

Skrevet
Syns begge delene er akkurat like vulgært. Jeg hadde vært storfornøyd om jeg kunne gått ute nå uten å måtte se rumpeballene til alle og enhver..

Helt enig!

Jeg har ingen ting i mot folk som er på stranden eller hjemme og soler seg som bruker hotpants, men på kjøpesentrene og i byen har jeg faktisk ikke lyst til å se rumpeballene til folk!

Ikke har jeg så lyst til å sitte på en benk eller på cafe der en med hotpants har sittet før meg med bar rumpe... Hvis den ikke dekker rumpen når man står, så dekker den i hvertfall ikke noe når de sitter!

Men det er jo bare min mening, fult mulig jeg er sær... :jepp:

Gjest svanungen
Skrevet
Men det er jo bare min mening, fult mulig jeg er sær... :jepp:

I så fall er vi flere sære...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...