Gjest Gjest_Anna PAnna_* Skrevet 3. juli 2009 #1 Skrevet 3. juli 2009 Hei. JEG OG MIN SNART 2 ÅR GAMLE GUTT SKAL PÅ STRANDA IDAG FOR Å KOSE OSS OG BADE... Alltid blir det det samme i nistepakka og sekken. Noen som har tips til god mat og frukt/drikke vi kan ha med oss. både litt som mor syns er godt, og som lillemann syns er fristende :D
tingeling Skrevet 3. juli 2009 #2 Skrevet 3. juli 2009 Oppkuttet frukt. Og så ville jeg tatt saft i stedet for bare vann å drikke. Gutten min på tre drikker gjerne vann, men han drikker MYE mer hvis han får saft. Saft smaker dessuten bedre enn vann hvis den blir litt lunken, men legg flasken i fryseren på forhånd, slik at den er halvt frossen. Ellers er såpebobler alltid morsomt.
Gjest Gjest_Merete_* Skrevet 3. juli 2009 #3 Skrevet 3. juli 2009 Oppkuttet frukt (Jordbær, druer, melon, epler) Pasta-saltat. Pastaskruer, skinke og ost. Hjemmelagde horn m ost og skinke (frys ned, og ta med på stranda). Andre ting som er gøy: Penal og papir Bøtte og spade Musikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå