Gjest Jesse Skrevet 3. juli 2009 #1 Skrevet 3. juli 2009 Hei, hva synes dere er akseptabelt klesstil i butikker på sommerern? da tenker jeg på hvor LITE klær er det greit å ta på? var på ett stort kjøpesenter i går, og ble nesten sjokkert over hvordan enkelte var kledd, menn i bar overkropp , kvinner i så små hot pants at rompeballen var på vei ut, minikjoler som vel mini er ikke dekkende for hvor kort de var etc etc... Synes det går an å ta på seg en tskjorte når man går inn på en butikk eller en short som i allefall går ett par cm nedenfor rompeballen, en ting er om man løper inn på en matbutikk å kjøper potetsalat ol, en annen ting er når man vandrer rundt i langt tid...
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2009 #2 Skrevet 3. juli 2009 Jeg synes man burde gå anstendig. Og da mener jeg ikke bar overkropp, og litt lengde på shortsen/skjørtet og ikke bar mage. Ikke det at jeg bryr meg så mye, men hvis jeg skal sitte å spise sammen med folk eller stå tett i en kø, ønsker jeg at de har klær på.
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2009 #3 Skrevet 3. juli 2009 Vi som jobber med kunder synes det er det fint om folk kler på seg litt. Jeg synes det er ubehagelig å ekspedere svette menn i bar overkropp og damer i bare bikini. Jeg er saksbehandler i staten, jeg jobber ikke med issalg på stranda..
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2009 #4 Skrevet 3. juli 2009 Jeg er helt enig. Bar overkropp eller bikinioverdel med hotpants til er ikke ok. Det er slikt man kan gå i på stranden eller i sin egen hage. Skal man gå rundt på et kjøpesenter er det ikke ok. Forøvrig er en del av "shortsene" enkelte jenter går rundt i mer avslørende enn en bikiniunderdel... Jeg skjønner ikke hvordan noen kan finne på å spankulere rundt midt i byn med rumpeballene stikkende frem på den måten.
Gjest qwe Skrevet 3. juli 2009 #5 Skrevet 3. juli 2009 Forøvrig er en del av "shortsene" enkelte jenter går rundt i mer avslørende enn en bikiniunderdel... Jeg skjønner ikke hvordan noen kan finne på å spankulere rundt midt i byn med rumpeballene stikkende frem på den måten. Skjønner virkelig ikke de foreldrene som lar sine 14 15 åringer (eller yngre) spankulere rundt i høye heler og disse shortsene.. men skjønner heller ikke de godt voksne kvinnene som presser seg inn i de..
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2009 #6 Skrevet 3. juli 2009 Skjønner virkelig ikke de foreldrene som lar sine 14 15 åringer (eller yngre) spankulere rundt i høye heler og disse shortsene.. men skjønner heller ikke de godt voksne kvinnene som presser seg inn i de.. Jeg har tenkt det samme mangen en gang. Mine foreldre ville aldri i livet latt meg gå rundt slik da jeg var tenåring. Det er så mange tenåringsjenter som går rundt og ser ut som horer at det er helt kvalmt.
Gjest svanungen Skrevet 3. juli 2009 #7 Skrevet 3. juli 2009 Jeg er mest fasinert over HVA som skal være fint med disse minimalistiske shortsene? Ofte er det korte jeans-shorts, med et par revner/hull midt på rompa, og så korte at de knapt dekker det mest nødvendigste. Og foran henger fôret til lommene langt nedenfor shortskanten. Er det pent? Trendy? Har man da noe i lommene (tyggispakke, lipgloss, mobil), så går man rundt med to hvite, stappfulle poser på lårene. Vakkert... Nei, må visst innse at jeg begynner å bli gammel....
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2009 #8 Skrevet 3. juli 2009 Jeg er mest fasinert over HVA som skal være fint med disse minimalistiske shortsene? Ofte er det korte jeans-shorts, med et par revner/hull midt på rompa, og så korte at de knapt dekker det mest nødvendigste. Og foran henger fôret til lommene langt nedenfor shortskanten. Er det pent? Trendy? Har man da noe i lommene (tyggispakke, lipgloss, mobil), så går man rundt med to hvite, stappfulle poser på lårene. Vakkert... Nei, må visst innse at jeg begynner å bli gammel.... Det blir ihvertfall mer symmetrisk når de hvite, fulle lommene på forsiden matcher de bleke, kvapse rumpeballene som henger utenfor shortsen på baksiden. zzzexy....
Miss I.W. Skrevet 3. juli 2009 #9 Skrevet 3. juli 2009 Sto på flyplassen forrige dagen og der kom det et lekkert par; han i kun shorts og hun i kun en lang, altfor trang singlett. Classy! På dørene på butikker/kjøpesentre i varmere land står det ofte at bikini og bar overkropp ikke er tillatt. For gæli om vi må begynne med det, men det må kanskje til. Fatter ikke at folk tenker litt!
kristian82 Skrevet 3. juli 2009 #10 Skrevet 3. juli 2009 Bar overkropp på kjøpesenter syns jeg er litt "harry" og unaturlig. Samme som bikini på et kjøpesenter. Små shorts og lette sommerplagg syns jeg imidlertid bare er fint og naturlig i denne ekstreme varmen.
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2009 #12 Skrevet 3. juli 2009 Hvor kort er for kort? Når rumpeballene vises er det for kort. Om man ikke kan bøye seg er det for kort. Om man lurer på om det egentlig er en t-skjorte og ikke en kjole er det for kort. Om man lurer på om det er en truse eller en shorts er det for kort. Jeg synes ting ihvertfall burde gå til midten av låret.
Gjest qwe Skrevet 3. juli 2009 #13 Skrevet 3. juli 2009 Jeg har tenkt det samme mangen en gang. Mine foreldre ville aldri i livet latt meg gå rundt slik da jeg var tenåring. Det er så mange tenåringsjenter som går rundt og ser ut som horer at det er helt kvalmt. Ikke mine foreldre heller, men såklart fjortisene oppnår hva de ønsker ved å kle seg slikt, folk glaner, desverre så tenker nok de fleste det motsatte av hva fjortisene skulle ønske.. synes det er synd at kvinner i alle aldre ikke kan vise seg selv såpass mye selvrespekt at de i allefall tenker litt over hvilket inntrykk de gir, ja det er varmt MEN det hadde ikke blirr så mye varmere for deg om shortsen var 5cm lengre.
stella K Skrevet 3. juli 2009 #14 Skrevet 3. juli 2009 har sett utrolig mange menn i bar overkropp i det siste... da mener jeg matbutikker. synes det er sinnsykt harry uansett hvor det er!!
Gjest Stjernedryss Skrevet 3. juli 2009 #15 Skrevet 3. juli 2009 Jeg synes det kommer litt ann på situasjonen. Jeg har egentlig ikke noe i mot å se gutter i bar overkropp på kjøpesenter. Vil heller se det enn jenter i bikini, men det sjenerer meg egentig ikke så veldig det heller. Korte shorts synes jeg er ok, for det går jeg i selv. Tar det ikke på meg på jobb osv, men kan lett gå i det hvis jeg skal ned til byn en tur eller på butikken. Synes det er greit at vi ikke er så strenge på det her i landet, vi bor heldigvis ikke i et muslimskt land
Gjest Blondie65 Skrevet 3. juli 2009 #16 Skrevet 3. juli 2009 (endret) Når rumpeballene vises er det for kort. Om man ikke kan bøye seg er det for kort. Om man lurer på om det egentlig er en t-skjorte og ikke en kjole er det for kort. Om man lurer på om det er en truse eller en shorts er det for kort. Enig. Jeg synes ting ihvertfall burde gå til midten av låret. Jeg synes det godt går an å gå i en kortere shorts - gjerne 3/4 opp på lårene. Shortsen er for kort når den ikke har bein. Forøvrig bør man kle seg som man har kropp til. Det betyr ikke telt fordi man er overvektig eller forbud mot shorts. Men det går an å velge noe annet enn tights med t-skjorten nedi dersom man er innehaver av michelinguiden på egen kropp. Bar overkropp, evt. bar overkropp med bikini hører hjemme i egen hage eller på stranden. Verken på den stappfulle bussen, i butikken eller på offentlig gate hører dette hjemme. La meg helst slippe å måtte lene meg inntil en naken rygg når jeg står på bussen takk. Jeg tror faktisk at byvedtektene i Bergen forbyr bar overkropp og bikini på offentlig gate. Tror dog ikke politiet bruker så mange kalorier på dette. (Og merk at det er gate - ikke på plenen ved vannet, eller kaien, badestranden eller lignende). Endret 3. juli 2009 av Blondie65
Wildy Skrevet 3. juli 2009 #17 Skrevet 3. juli 2009 Jeg synes egentlig ikke av hverken bikini eller bar overkropp er greit inne på butikken. Men er så lite konsekvent at jeg falt mer eller mindre i staver over en kar i går inne på Coopen; meget veltrent, passe markerte muskler,bred over skuldrene og med magemuskler fra en annen verden,tattoer litt både her og der, badeshorts og bar overkropp. Han var ganske enkelt så sikleobjekt at jeg måtte minne meg selv på å lukke munnen, det var noe av det mest snasne mannfolket jeg har sett på lenge! Så moralen er kanskje at jeg synes det er greit så lenge det er deilig kropp? Hmmm..... Ikke bra.........
Gjest Blondie65 Skrevet 3. juli 2009 #18 Skrevet 3. juli 2009 Jeg synes egentlig ikke av hverken bikini eller bar overkropp er greit inne på butikken. Men er så lite konsekvent at jeg falt mer eller mindre i staver over en kar i går inne på Coopen; meget veltrent, passe markerte muskler,bred over skuldrene og med magemuskler fra en annen verden,tattoer litt både her og der, badeshorts og bar overkropp. Han var ganske enkelt så sikleobjekt at jeg måtte minne meg selv på å lukke munnen, det var noe av det mest snasne mannfolket jeg har sett på lenge! Så moralen er kanskje at jeg synes det er greit så lenge det er deilig kropp? Hmmm..... Ikke bra......... Eh ... Det må være lov å nyte den kakebiten man får stappet inn i kjeften selv om man egentlig skulle spist middag først Fordi om det finnes mye snasent å se på betyr ikke det at det er alright at de går "nakne" rundt. Det er vel ikke noe særlig at jeg mister fatningen så til de grader over sixpack og greier at handlevarene går på utsiden av posen i stedenfor oppi ... lissom ...?
Ethereal Skrevet 4. juli 2009 #19 Skrevet 4. juli 2009 (endret) Det er jo så forjævlig varmt om dagen at jeg hadde ikke løfta et øyebryn om jeg så en hel nudistfamilie boltre seg i kjøledisken på Ica. Endret 4. juli 2009 av Ethereal
Gjest Stjernedryss Skrevet 4. juli 2009 #20 Skrevet 4. juli 2009 Jeg var på ikea i dag i kort shorts. Hvis man måler fra skrittet og ned til kanten av "bena" er det tre centimenter, er det for kort? Rompa synes ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå