Bonafarte Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 Hei, Sommer er jo tid for sex. Noen som har fått seg noe hittil? Jeg er singel, så det begrenser seg, men det er jo blitt ett par ganger så langt. Hyttetur i Kragerø og festival. Fine gode opplevelser. Flotte jenter. Tror nok damene i disse små sørlandsbyene setter pris på sommerturismen. (Sikkert guttene også) Noen andre der ute som har hatt noen sommereventyr?
Ethereal Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 Eh.. Nei. Dårlig med det, gitt. Noen her inne som melder seg frivillig?
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 2. juli 2009 #3 Skrevet 2. juli 2009 Eh.. Nei. Dårlig med det, gitt. Noen her inne som melder seg frivillig? Basert på det du skriver her inne virker du jo ganske ålreit Kan ikke tenke meg at du har vanskelig for å møte en fyr i RL?
Minttu Skrevet 2. juli 2009 #4 Skrevet 2. juli 2009 Jeg har jo kjæreste da, så ja, det har blitt noen runder i varmen
Solskinnsbolla Skrevet 3. juli 2009 #5 Skrevet 3. juli 2009 Jeg har samboer og ingen sex her i gården. Blir nok ikke så mye heller.
Gjest Maxtor Skrevet 3. juli 2009 #6 Skrevet 3. juli 2009 Jeg har samboer og ingen sex her i gården. Blir nok ikke så mye heller. ditto
Solskinnsbolla Skrevet 3. juli 2009 #7 Skrevet 3. juli 2009 ditto Tror jeg må bli single for å få meg sex igjen, var ikke noe problem i gamle dager
Ethereal Skrevet 3. juli 2009 #8 Skrevet 3. juli 2009 (endret) Basert på det du skriver her inne virker du jo ganske ålreit Kan ikke tenke meg at du har vanskelig for å møte en fyr i RL? Det tar jeg som et kompliment Endret 4. juli 2009 av Helen
guttemann Skrevet 3. juli 2009 #9 Skrevet 3. juli 2009 dittox3 Jaja, vi ser hverandre litt igjen lenger ute i ferien, så kanskje. Men om lysten er der eller ikke (hos henne) er jo et sjansespill.
lottomillionæren Skrevet 3. juli 2009 #10 Skrevet 3. juli 2009 Jeg har min kjære og får meg stadig vekk
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 4. juli 2009 #11 Skrevet 4. juli 2009 vi orker ikke sex i varmen, jeg å kjæresten
Caracal Skrevet 4. juli 2009 #12 Skrevet 4. juli 2009 Lite soving om nettene her i gården...Herlig.. Caracal
Gjest gjestH Skrevet 4. juli 2009 #13 Skrevet 4. juli 2009 Sommeren begynte bra, men ble "dumpa" an FGF for en uke siden, så nå sliter jeg litt.... Skulle gjerne ha finni en ny fort.. :-)
Gjest gjestdeluxe Skrevet 4. juli 2009 #14 Skrevet 4. juli 2009 Hei. Det var da svært til åpenhet. Sommeren er en tid som all annen tid. Ingen grunn til at affærene skal skjevfordeles bare på grunn av været. Sommereventyr, høsteventyr, vintereventyr og våreventyr. Ikke noe å snakke om, det bare er der alltid lizzzom.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå