Gå til innhold

Ny "kjæreste" gjør rare ting,men er kjempehyggelig;-)

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mari_*
Skrevet

Har møtt en mann for drøye to uker siden,vi er ikke ordentlige kjærester enda,men har fått en god kjemi mellom oss.Han er utrolig sympatisk og hyggelig,og jeg er glad for å ha truffet ham.Han sendte meg en melding på dagen idag og spurte om jeg ville komme over på middag rett etter jobben,jeg sa jeg skulle komme så fort jeg kunne etter at jeg hadde vært på et forretningsmøte.Da jeg kom til han så tok jeg ikke av meg skoene fordi jeg på meg nylon-strømper og var litt redd for at det skulle lukte(og har litt noia for å vise frem føttene,de er ikke stygge men føler meg bare litt naken og utilpass)Det som er tingen er at det første han gjorde var å ba meg sette meg i sofaen ved siden av ham,så tok han av meg skoene,la føttene i fanget sitt og ga meg fot-massaje.Jeg ble overrasket og litt flau,samtidig som jeg var redd for at det skulle av føttene mine(nylonstrømper har lett for å lukte)men det var godt og jeg torde egentlig ikke å si nei hvis du skjønner.Men synes det var litt rart at han gjorde det,hadde svette ekle føtter og har aldri opplevd at noen mann har gjort dette før.Er dette vanlig for enkelte,noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han ikke tenkte over det eller brydde seg ;)

Skjønner godt at du kan bli litt utilpass, følelsen av at føttene luker osv, man kan bli litt :bond: Men det finnes vel fotspray, som man kan ha i skoene og på føttene? Vi har noe, men jeg tror den er litt gammel og bestilt gjennom noe merkelig, ta en tur på apoteket om du vil :)

Du får bare nyte det, herlig når en mann gjør sånt :happy:

Skrevet

Jeg synes ikke dette høres rart ut i det hele tatt. Han tenkte sikkert at du var sliten etter en dag på jobben og ville gjøre noe hyggelig for deg.

Skrevet

Haha, ja hvis det er rart å massere føttene til dama så er jeg rar. Eller vent, jeg mener uansett at det ikke er rart å massere føttene til dama. :gjeiper:

Nå skjer det stort sett når hun slenger beina i fanget mitt og/eller hinter litt, og det gjør hun jo ikke med sure tær.

Artig tanke: Hvis de faktisk luktet vondt, kunne han jo ikke akkurat rynkte på nese og slutte heller, så det er jo godt mulig han satt en stund og led bak fasaden. Sånn bare for å gi ts litt noia. ;)

Skrevet

Skal man ha et varig forhold må man før eller siden forholde seg til partneres ymse kroppslukter, så at han tydeligvis ikke ser noe problem med det, ville jeg tatt som et veldig godt tegn! :)

Gjest gabriela
Skrevet

Jeg ser ikke helt hva som er rart med å massere føttene til noen man er glad i? Synes du skal lene deg godt tilbake og nyte "vennen" din, jeg :-D

Gjest D-shol
Skrevet

Dette var den første tingen kjæresten min gjorde. Da kjente jeg ham ikke, vi hadde vært i skogen i tre dager, men ikke snakka så mye sammen, og tåfisen var dertil, men han rev skoene av og gnukka i vei. To uker ble vi sammen :) Det er 9 måneder siden og vi planlegger bryllup :)

Menn er kanskje ikke så pysete på tåfis som damer er??? De har jo faktisk svakere luktesans enn oss ;)

Skrevet

Han skulle vel bare være hyggelig - siden du hadde gått i trange sko hele dagen og kanskje var sår i føttene...Ikke lett å gjøre ting riktig as, om alt blir stilt spørsmålstegn ved...han trenger jo ikke ha noen fotfetisj av den grunn om det var det du tenkte på... :filer:

Skrevet
Ikke lett å gjøre ting riktig as, om alt blir stilt spørsmålstegn ved...

Ikke lett å være mann i dagens samfunn nei. Og det er fortsatt noen som lurer på hvorfor norske menn i større grad leter utenfor landets grenser etter en dame man kan leve et normalt liv med...

Skrevet

Den mannen kan jeg godt overta ;) . Fotmassasje er nyyydelig.

Tror du han ville gjort det dersom han hadde holdt på å forgå av din fotsvette? Neppe. Så lenge han gjør det frivillig og du nyter det, så nyt i vei.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Nå har jeg en kjæreste med en spesiell interesse for både føtter og nylon, så han gir meg fotmassasjer med glede. Det trenger ikke å bety at han har noe slags fetisj, det kan rett og slett bety at han ville være litt grei mot deg etter en lang dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...