Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2009 #41 Skrevet 5. juli 2009 uff, jeg ( dame ) hadde en ons i går og angrer sykt mye..føler meg bare skitten og billig. Når du er singel og går uten sex i åresvis kan det bli en sprekk, likvel..er ikke verdt det for følesene du får etter er vonde å bære. en annen ting er at de ringer telefonen din slik du har nummeret deres, skjønner ikke vitsen
amare Skrevet 5. juli 2009 #42 Skrevet 5. juli 2009 hei det er jo digg med fyrer som har hatt seg litt da. de har da litt erfaring noe som betyr at de er bedre i senga:D whats wrong with that:P
kristian82 Skrevet 5. juli 2009 #43 Skrevet 5. juli 2009 (endret) hei det er jo digg med fyrer som har hatt seg litt da. de har da litt erfaring noe som betyr at de er bedre i senga:D whats wrong with that:P Det som funket på de andre damene, trenger vel ikke å funke på deg. Jenter/gutter liker jo ulike ting. Syns uansett det heller er en fordel med en jente som "prøver" seg frem og "øver" på meg, enn en som har øvd på 3 hele fotballag og derfor suger perfekt. Endret 5. juli 2009 av kristian82
Gjest Gjest_jente18_* Skrevet 6. juli 2009 #44 Skrevet 6. juli 2009 hei det er jo digg med fyrer som har hatt seg litt da. de har da litt erfaring noe som betyr at de er bedre i senga:D whats wrong with that:P Altså, en fyr blir vel ikke akkurat bedre i senga av å ha mange sexpartnere? Da vil jeg heller si at menn blir bedre i senga ved øvelse i fast forhold. Det er ikke så veldig mange som eksperimenterer osv når de har et ONS, i motsetning til når de er i et forhold..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå