Gå til innhold

Sex

Gjest Purple Haze

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
uff, jeg ( dame ) hadde en ons i går og angrer sykt mye..føler meg bare skitten og billig. Når du er singel og går uten sex i åresvis kan det bli en sprekk, likvel..er ikke verdt det for følesene du får etter er vonde å bære.

en annen ting er at de ringer telefonen din slik du har nummeret deres, skjønner ikke vitsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei det er jo digg med fyrer som har hatt seg litt da. de har da litt erfaring noe som betyr at de er bedre i senga:D whats wrong with that:P

Skrevet (endret)
hei det er jo digg med fyrer som har hatt seg litt da. de har da litt erfaring noe som betyr at de er bedre i senga:D whats wrong with that:P

Det som funket på de andre damene, trenger vel ikke å funke på deg. Jenter/gutter liker jo ulike ting. Syns uansett det heller er en fordel med en jente som "prøver" seg frem og "øver" på meg, enn en som har øvd på 3 hele fotballag og derfor suger perfekt.

Endret av kristian82
Gjest Gjest_jente18_*
Skrevet

Altså, en fyr blir vel ikke akkurat bedre i senga av å ha mange sexpartnere?

Da vil jeg heller si at menn blir bedre i senga ved øvelse i fast forhold. Det er ikke så veldig mange som eksperimenterer osv når de har et ONS, i motsetning til når de er i et forhold..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...