helgemann Skrevet 3. juli 2009 #21 Skrevet 3. juli 2009 Hørt om dum og deilig? Kan tenkes det. At hun er "staure" dum, men kjempe deilig i senga.... For min egen del, vil jeg ikke ha sex med hvem som helst!
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 3. juli 2009 #22 Skrevet 3. juli 2009 Mulig at menn har sterkere drifter, er mer dyriske, som mann42 skriver. Men jeg tror det handler om mer enn det, hvis en skal diskutere ONS kontra de som tror at ONS kan lede til noe mer. Tror nok at mann42 får snakke for seg selv der. Mulig menn har en evolusjonsmessig annerledes seksualitet enn kvinner, men den er hverken sterkere eller svakere enn kvinners dyriske drifter. For hva er egentlig "dyriske" drifter? For meg høres det ut som om mange bruker sterk seksualdrift for å feie over alle og enhver :gjeiper: Jeg tror at mange jenter tror at gutten har følelser for henne hvis han ligger med henne. Og her starter problemet. Han liker henne såpass at han vil ha sex med henne. Hun blir forelsket fordi han har sex med henne. Ikke rart mange jenter grubler og analyserer seg i hjel over menn de møter på sin vei. Jeg sier ikke at menn som har tilfeldig sex er drittsekker. Jeg sier at ofte tror jeg ikke menn skjønner hva jenter legger i det å ha sex. Det finnes selvfølgelig unntak blant jenter også. Noen liker ONS og tilfeldig sex, og foretrekker det framfor et fast forhold. Er ikke helt enig. Det er drøssevis med jenter i dag som er ute etter ons og ikke legger noe mer i sex enn at det er et ligg. For så vidt ikke noe galt i det, men tankegangen har også blitt veldig utbredt blant jenter i dag.
Gjest Purple Haze Skrevet 3. juli 2009 #23 Skrevet 3. juli 2009 Tror nok at mann42 får snakke for seg selv der. Mulig menn har en evolusjonsmessig annerledes seksualitet enn kvinner, men den er hverken sterkere eller svakere enn kvinners dyriske drifter. For hva er egentlig "dyriske" drifter? For meg høres det ut som om mange bruker sterk seksualdrift for å feie over alle og enhver :gjeiper: Er ikke helt enig. Det er drøssevis med jenter i dag som er ute etter ons og ikke legger noe mer i sex enn at det er et ligg. For så vidt ikke noe galt i det, men tankegangen har også blitt veldig utbredt blant jenter i dag. Tror du har rett i at den tankegangen har blitt mer utbredt blant jenter. Jeg er nok for gammel til å identifisere meg med det. Etter at jeg ble eldre og tryggere på meg selv, er jeg også blitt mye mer kresen med hvem jeg har sex med. Da jeg var 10-15 år yngre, kunne jeg ha ONS i blant, hvis jeg følte for det. Nå blir det bare for dumt... Jeg tror også at hvor sterke drifter man har, ikke nødvendigvis er kjønnsbetinget, men individuelt. Noen menn er mer seksuelle enn andre, det samme med kvinner. Poenget er vel heller hvordan man lar seg styre av disse driftene. Om man helt ukritisk puler rundt bare fordi man er kåt, eller om man heller ønsker å ha sex med en fast partner.
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 3. juli 2009 #24 Skrevet 3. juli 2009 Enig med Kristian! Godt mulig at menn har sterker dritfter, men tror likevel at det ligger mye personlighet inne i bildet her. Hvordan i alle dager skal man vite om mannen er sammen med en bare for å få pult da, eller om han virkelig liker en? Noe må man jo ha å gå etter. Jeg føler selv at jeg er en god menneskekjenner og er rimelig flink til å sile ut dem som bare er ute etter sex (derfor har jeg pult svært få!), men begynner jo å lure når man leser sånne hårreisende innlegg fra gutter her. At han fyren kan ta med seg jenta hjem FLERE GANGEr hvis han virkelig IKKE LIKER HENNE PÅ NOE NIVÅ, det skjønner jeg ikke. Da må det være like tilfredstillende å bruke hånda????
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2009 #25 Skrevet 3. juli 2009 Poenget er vel heller hvordan man lar seg styre av disse driftene. Om man helt ukritisk puler rundt bare fordi man er kåt, eller om man heller ønsker å ha sex med en fast partner. Det er nok riktig. Har hvertfall aldri selv skjønt greie med å feie over det som feies kan selv om jeg riktignok kjenner noen som gjør det. Dem om det. Da er det bedre å velge seg ut en fast partner og stole på høyrehånda før det.
Stefan Skrevet 3. juli 2009 #26 Skrevet 3. juli 2009 Jeg tror dette har mer med personlighet enn kjønn. Allikevel så er det dessverre fremdeles slik at kvinner skal holde beina i kors, mens mannen blir hyllet om han "nedlegger" noen. Han skal alltid være klar og aldri si nei. Dette holder heldigvis på å bli utjevnet, men det er mange som fremdeles sliter med gamle mønstre.
kristian82 Skrevet 3. juli 2009 #27 Skrevet 3. juli 2009 (endret) Jeg tror dette har mer med personlighet enn kjønn. Allikevel så er det dessverre fremdeles slik at kvinner skal holde beina i kors, mens mannen blir hyllet om han "nedlegger" noen. Han skal alltid være klar og aldri si nei. Dette holder heldigvis på å bli utjevnet, men det er mange som fremdeles sliter med gamle mønstre. Jeg har IKKE de holdningene. Syns det PRIKK like på tryne om en gutt knuller alt som er, som om en jente knuller alt som er. Er jo jenter selv om kan sette ned foten å anse de guttene som puler alt og alle som "harry og uinteressante", i stedet for studs og kjekkaser. I alle fall ikke akkseptere at disse samme rundbrennerene forventer at jenter skal ha 4 sexpartnere. Merkelig at jenter ikke krever mer å det området der..Altså at en jente som hele tiden har vært opptatt av rykte sitt/ "spart seg til den rette" og pult 3 stykk, blir sammen med en kar som har pult 57 stykk. Endret 3. juli 2009 av kristian82
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 3. juli 2009 #28 Skrevet 3. juli 2009 Jeg har IKKE de holdningene. Syns det PRIKK like på tryne om en gutt knuller alt som er, som om en jente knuller alt som er. Er jo jenter selv om kan sette ned foten å anse de guttene som puler alt og alle som "harry og uinteressante", i stedet for studs og kjekkaser. I alle fall ikke akkseptere at disse samme rundbrennerene forventer at jenter skal ha 4 sexpartnere. Merkelig at jenter ikke krever mer å det området der..Altså at en jente som hele tiden har vært opptatt av rykte sitt/ "spart seg til den rette" og pult 3 stykk, blir sammen med en kar som har pult 57 stykk. Jeg er veldig nøye på det altså. Jeg vil helst ha en gutt som ikke har pult liksom - for å sette det litt på spissen. Kjenner faktisk få jenter som setter pris på at en gutt har pult kjempemange. Men nå er det jo desverre sånn i dag at det er vanskelig å finne gutter som ikke har liggi litt rundt:( Det er ikke kjekkaser i det hele tatt syns jeg. Tror desverre det er litt en myte det der og.
kristian82 Skrevet 3. juli 2009 #29 Skrevet 3. juli 2009 (endret) Jeg er veldig nøye på det altså. Jeg vil helst ha en gutt som ikke har pult liksom - for å sette det litt på spissen. Kjenner faktisk få jenter som setter pris på at en gutt har pult kjempemange. Men nå er det jo desverre sånn i dag at det er vanskelig å finne gutter som ikke har liggi litt rundt:( Det er ikke kjekkaser i det hele tatt syns jeg. Tror desverre det er litt en myte det der og. Ja, det er jo bra! I min bok kan jeg i alle fall ikke fatte og begripe hvorfor det skulle være noe positivt om en potensiell kjæreste - jente / gutt - har 43 tidligere sexpartnere bak seg. Når personen i tillegg kanskje er frekk nok å - til tross for sitt høye antall - kreve/fordømme jenta som har 7 partnere, mener jeg jenter rett og slett bør ha mer selvrespekt enn å godta det..... Men er gutter som ikke ligger rundt med alt og alle, og er jenter som ikke ligger rundt med alt og alle. Igjennom media og diverse kan en imidlertid noen ganger få inntrykk av at alle har sex med alle, og at folk legger like mye i det å knulle en person som å kjøpe seg dagens VG. Endret 3. juli 2009 av kristian82
Gjest M42 Skrevet 3. juli 2009 #30 Skrevet 3. juli 2009 OK - oppsummering ; vedkommende som Purple Haze skriver om feide over en dame som han IKKE var forelsket i, men HUN var altså forelsket i ham. Mange her sier at det går på personlighet, omdømme, situasjonsbetinget o.s.v og ja, fokus på MANNENS oppførsel ved dette. Hva med henne ? Som jeg nevnte tidligere : menn kan ofte være styrt av driftene (ja,kvinner også) og kobler av alle andre sanser når de tenker :" Ja, nå blir det noe på meg !!", hun tenker : "åpner jeg kakebua for han, så kan vi kanskje bli kjærester ?", det behøver ikke være verre enn dette igrunn. Han har en "pulevenn" - hun har et håp om forhold. Disse motsetningene tiltrekker vel hverandre da i denne situasjonen - men, i mine øyne blir hun taperen. Hvorfor ? det er mer sosialt aksepter muligens at menn har flere sexpartnere enn kvinner som også andre er inne på her. Hun blir lidende i form av noe skadet selvtillit og selvfølelse når han tidsnok blir lei av å ha sex med henne.
kristian82 Skrevet 3. juli 2009 #31 Skrevet 3. juli 2009 (endret) OK - oppsummering ; vedkommende som Purple Haze skriver om feide over en dame som han IKKE var forelsket i, men HUN var altså forelsket i ham. Mange her sier at det går på personlighet, omdømme, situasjonsbetinget o.s.v og ja, fokus på MANNENS oppførsel ved dette. Hva med henne ? Som jeg nevnte tidligere : menn kan ofte være styrt av driftene (ja,kvinner også) og kobler av alle andre sanser når de tenker :" Ja, nå blir det noe på meg !!", hun tenker : "åpner jeg kakebua for han, så kan vi kanskje bli kjærester ?", det behøver ikke være verre enn dette igrunn. Han har en "pulevenn" - hun har et håp om forhold. Disse motsetningene tiltrekker vel hverandre da i denne situasjonen - men, i mine øyne blir hun taperen. Hvorfor ? det er mer sosialt aksepter muligens at menn har flere sexpartnere enn kvinner som også andre er inne på her. Hun blir lidende i form av noe skadet selvtillit og selvfølelse når han tidsnok blir lei av å ha sex med henne. Grunn til at jeg syns synd på henne var jo at hun har veldig forelsket, og at han typen - ikke var nøytral mot henne, ikke syns hun var ok, ikke var interessert - MEN rett og slett syns hun var en klengete plage, og da syns jeg han karen er en kødd som har sex med henne! Hadde i alle fall ikke jeg hatt samvittighet til - forøvrig hadde jeg heller ikke vært interessert i å ha sex med en dame jeg ikke likte. Samme "regler" bør gjelde for gutter og jenter, altså om man først skal syns en atferd er negativ så bør både gutten med 34 partnere og jenta med 34 partnere bli vurdert likt. En annen ting (som nok en gang gjelder for gutter og jenter) er jo om man overfor seg selv ikke ønsker å ha et høyt antall sexpartnere, så kan det jo være en grei regel at man blir litt kjent med personen før man har sex, så man da lettere siler ut de som kun vil ha en ONS og så man da slipper å sitte såret/skuffet/skamfull igjen. Endret 3. juli 2009 av kristian82
Gjest Purple Haze Skrevet 3. juli 2009 #32 Skrevet 3. juli 2009 Veldig enig med kristian her. Godt sagt
Gjest Gorgonzola Skrevet 4. juli 2009 #33 Skrevet 4. juli 2009 Er det slik at en del menn kan ha sex med en hvilken som helst dame, uansett om han liker henne eller ikke? Er et sikkert knull så viktig, at det ikke spiller noen rolle med hvem? Hva "en del menn" foretar seg eller tenker skal jeg ikke påberope meg all verdens forpliktelse i forhold til, derfor svarer jeg kun ut fra eget hode, eller skal vi heller si egne hoder......................... DEFINITIVT IKKE!
Gjest Tja Skrevet 5. juli 2009 #34 Skrevet 5. juli 2009 Tja,det finnes menn som har sex med hvem som helst,og det finnes kvinner som har sex med hvem som helst,går nok mer på personlighet og evt. modenhet vil jeg tro
Brand Skrevet 5. juli 2009 #35 Skrevet 5. juli 2009 Nei takk! Om ikke dama tiltrekker meg fysisk, mentalt eller intellektuelt, står jeg glatt over. Heller kvalitet fremfor kvantitet!
millaen Skrevet 5. juli 2009 #36 Skrevet 5. juli 2009 Han må tydeligvis slite med å få seg noe da siden han velger en dame som han synes så lite om og som bare maser. Ellers synes jeg det er ganske dårlig gjort å pule på en som er forelsket i en hvis man ikke gjengjelder følelsene. Da er man rimelig egoistisk.
guttemann Skrevet 5. juli 2009 #37 Skrevet 5. juli 2009 Nå står det vel ikke noe sted at han vet om følelsene hennes, selv om klengingen kanskje bør være et hint. Det kan jo være flere grunner til at han har sex med henne. For det første er det noe som heter medlidenhetsknull, og selv om det som regel går andre veien, kan det jo være han utover kvelden med litt alkohol tenker "Ja vel da..." Det høres jo ut som om hun byr seg frem, for å si det mildt. For det andre er hun jo alltid en mulighet, og det er jo bedre enn å bruke høyrehånda. Hvor dårlig gjort det er å ha sex med henne er en annen sak, men så lenge han ikke gir henne inntrykk av at han er interessert i noe annet enn sex, synes jeg ikke han gjør noe galt. Da er det hun som må forstå at det er dødfødt å håpe på noe mer, og slutte å hoppe til køys med ham ved enhver anledning.
Gjest Gjest_victoria_* Skrevet 5. juli 2009 #38 Skrevet 5. juli 2009 Nja... Ikke hvem som het, men du trenger ikke ta det som et kompliment at jeg vil knulle deg. Sex og klining er generelt gøy og gjøres for lite. Når det er sagt så er følelser og sex sammen en helt uslåelig kombinasjon. Så lenge du er ren, ikke for dum og ikke smellfeit så skal det meste gå helt greit. hehe.. men da er det greit at man gir beskjed: hei, bli med hjem så kan jeg knulle deg, men det er bare for jeg vil ha meg noe.. Når man har sex med samme jente flere ganger er det lett for at man får følelser.. Hvis man "lurer" en jente med hjem, og gir henne falske forhåpninger om at det kanskje er noe der, så er det tusen ganger verre enn om du bare sier,.. skal vi knulle, jeg er kåt.. !
Snill Skrevet 5. juli 2009 #39 Skrevet 5. juli 2009 Er generelt sett lite interessert i sex med en jente som ikke interesserer meg utover det å bare være fin. Det typiske scenarioet med jenta man treffer i drosjekøen og som man ikke vet nevnet på havne passer ikke meg...uansett hvor fin hun måtte være
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2009 #40 Skrevet 5. juli 2009 uff, jeg ( dame ) hadde en ons i går og angrer sykt mye..føler meg bare skitten og billig. Når du er singel og går uten sex i åresvis kan det bli en sprekk, likvel..er ikke verdt det for følesene du får etter er vonde å bære.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå