Gå til innhold

Sex

Gjest Purple Haze

Fremhevede innlegg

Gjest Purple Haze
Skrevet

Er det slik at en del menn kan ha sex med en hvilken som helst dame, uansett om han liker henne eller ikke?

Jeg har en kompis som hadde sex med en dame ved flere ulike anledninger. Han hadde ingenting til overs for henne, hun var dødsforelsket i han.

Ute på byen hang hun etter han som en klegg, og han klaget på at han ikke ble kvitt henne.

Likevel tok han henne med hjem og pulte henne etter stengetid på byen, nesten hver helg.

Må innrømme at jeg ikke forstår hvordan tankegangen fungerer her.

Er et sikkert knull så viktig, at det ikke spiller noen rolle med hvem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror vennen din bare er skikkelig dust. No offence...

Skrevet
Er det slik at en del menn kan ha sex med en hvilken som helst dame, uansett om han liker henne eller ikke?

Jeg har en kompis som hadde sex med en dame ved flere ulike anledninger. Han hadde ingenting til overs for henne, hun var dødsforelsket i han.

Ute på byen hang hun etter han som en klegg, og han klaget på at han ikke ble kvitt henne.

Likevel tok han henne med hjem og pulte henne etter stengetid på byen, nesten hver helg.

Er mange menn som ikke har sex med hvilken som helst dame nei. Å det er i alle fall mange menn som ikke er så drittsekk at de - på tross av at de syns dama er en plage - puler henne bare på "morro" selv om de vet at hun er forelsket. Men mange menn er jo drittsekker, samme som mange kvinner er drittsekker.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Nja... Ikke hvem som het, men du trenger ikke ta det som et kompliment at jeg vil knulle deg. Sex og klining er generelt gøy og gjøres for lite. Når det er sagt så er følelser og sex sammen en helt uslåelig kombinasjon.

Så lenge du er ren, ikke for dum og ikke smellfeit så skal det meste gå helt greit.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Jeg tror at en del menn kan leve etter den tanken der.

Skrevet
Nja... Ikke hvem som het, men du trenger ikke ta det som et kompliment at jeg vil knulle deg. Sex og klining er generelt gøy og gjøres for lite. Når det er sagt så er følelser og sex sammen en helt uslåelig kombinasjon.

Så lenge du er ren, ikke for dum og ikke smellfeit så skal det meste gå helt greit.

Samme her

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Basert på svarene til Butal Mann og Nikken:

Hvordan vet vi damer da hvor på skalaen vi er (i henhold til den enkelte manns smak), når han i utgangspunktet har så lave "krav"?

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Hvordan vet vi damer da hvor på skalaen vi er (i henhold til den enkelte manns smak), når han i utgangspunktet har så lave "krav"?

Åh, det finnes også en del damer som ikke egentlig vet hva de vil ha :)

Uansett, det blir litt for søkt å ha en skala som partneren passer inn i, men det er absolutt ikke det samme som at en del av oss menn ikke har krav. Mye bedre å liste opp hva man vil ha, så kan man heller vurdere i hvilken grad potensiell partner opfyller det når man møtes.

Selv kan jeg hvertfall ikke kjøre hva som helst stilen. Jeg kan være enig i at jeg har sett enkelte menn bortimot blande seg borti hva som helst, men dem om det. Hva slags partnervalg andre gjør får de svare for selv.

For min egen del krever jeg jo hvertfall en del, både med tanke på utseendet og "intellektet". Utseendemessig forventer jeg ikke at hun skal se ut som en supermodell, men hun må likevel like å ta vare på seg selv og ikke ha noe imot å ta seg bra ut for typen sin, det involverer at hun trener hvertfall noe og liker å kle seg fiffig i de rette situasjonene. Hun kan godt ha et par kilo ekstra, men heller ikke mer.

Og videre at hun ikke har noe imot å kle seg opp i litt frekke klær i atter andre hyggelige situasjoner ;) Gjør for øvrig det samme for partnere, dvs. trener, forsøker å opprettholde en bra kropp og kle meg noenlunde. Man skal ikke gå rundt å se ut som en dass hele tiden :P

Når det gjelder det personlige plan bør hun være ganske variert, med det mener jeg at hun bør kunne like en rolig hjemmekveld men også en bra fest eller tre. Være åpen for nye ting, spesielt på det seksuelle plan. Like å reise, samt være noenlunde engasjert i det hun jobber med. Krever ikke å date noen toppadvokat, men man bør vise et minimum av interesse for det man jobber med.

Pluss litt andre ting, men det blir for langt å ta nå, det er vel heller ikke helt relevant. Poenget er at det finnes menn som også kan være picky ;)

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Sex for meg er fysisk/tiltrekkende utseende/visuell stimuli/kroppskontakt ol. så man trenger ikke like en kvinne som person for å kunne ha sex med henne.
Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Det vet dere ikke, sålenge dere ikke spør/han svarer ærlig.
Gjest mann80
Skrevet
Sex for meg er fysisk/tiltrekkende utseende/visuell stimuli/kroppskontakt ol. så man trenger ikke like en kvinne som person for å kunne ha sex med henne.

Syntes du kunne ha tatt et annet nick for å unngå forvirring. Men ok, brukte jo et ganske generisk nick så endrer litt på det.

Uansett, så må jeg (den "første gjest_mann") si meg uenig. Jeg for min del behøver at dama blir med på å prøve ut ting & tang og derfor har også personligheten noe å si. Passer ikke den, er det jo slettes ikke sikkert hun gidder å bli med på det jeg ser for meg, og da er det også en heller dårlig match.

Skrevet

Kan det tenkes at han egentlig liker henne bittelitt, men at han ikke vil si det?

Jeg har nemlig hørt at det finnes noen gutter som lyver innimellom:p

Gjest Purple Haze
Skrevet
Jeg tror vennen din bare er skikkelig dust. No offence...

None taken ;) Sååå god kompis er han ikke.

Men jeg ser jo at han ikke er helt alene om denne tankegangen, og det var vel det jeg mistenkte.

Jeg syns det var utrolig dårlig gjort av han, etter som han overhodet ikke likte henne.

Samtidig ble hun frivillig med han. Ikke så rart kanskje, når hun var så forelsket. Hun øynet vel et håp om at det skulle bli noe mer, siden dette gjentok seg mange ganger.

Det ble aldri noe mer med dem, selvfølgelig.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Skalaen for hva? Utseende eller personlighet? Fremtidsmateriale eller ONS-materiale?

Uansett hvilken skala du vil bli vurdert etter så krever det at du gidder å være lenge nok i nærheten av mannen til å få riktig inntrykk. Jeg har møtt damer som er 9 og 10 i utseende og kropp, men som har vert 0 på partnerskalaen. Mens de som har skoret fullt på partnerskalaen har ligget på 6 og 7 på utseene og kropp skalaen.

Skrevet

Hvorfor er menn drittsekker, bare fordi de puler?

Selv om hun er forelsket, trenger hun ikke å pule han fordi om.

Hun bare byr seg, han bare tar'a. Enkelt.

Det er jo hennes egen feil også, hvis hun bare legger opp til puling om hun vil ha mer også.

J18

Gjest Gjest_Martin_*
Skrevet

I ungdommen tok jeg hvem som helst. Spilte ingen rolle - å pule var gøy åkke som. Stygg, pen, tjukk, tynn. Jeg og en kamerat hadde en konkurranse gående om hvem som fikk flest mulig i løpet av et år. Han slo med med 20-18, og jeg måtte kjøpe en chapagne til ham som premie. Med andre ord: Vi høvlet over alle som ville.

Omn vi var drittsekker? Tja, det er øynene som ser. Alle damene ville jo ha sex med oss, frivillig som det var. Og mange var de damene som også bare ville ha seg et nummer, de også.

Det var et gøyalt år å tenke tilbake på nå som jeg lever godt gift.

Skrevet

Som mann dveler man ofte ved dette spørsmålet ditt, men svaret er at også menn er forskjellig (som kvinner). Allikevel er det noe som skiller oss : våre dyriske drifter. Påstanden er at menns drifter er større enn kvinnens og dette påvirker oss i stor grad. Vi kan kanskje lettere gå for et knull når sjansen byr seg. Blandet med litt alkohol så er det lettere for begge parter også å havne til sengs. Kvinner er oftere følelsesmennesker enn menn og det vil i flere tilfeller ikke være riktig for dem når følelser IKKE er involvert. Menn styres mer av begjær, lyst og drifter. Din kompis styres mer av driftene sikkert overfor denne dama enn det følelsesmessige, og dette kan være særs individuelt. Menn sies ofte å være enkle...(og les da : dyriske).... as simple as that

Skrevet

Det kan tillegges i innlegget over ; at denne dama også til en viss grad styres av sine dyriske drifter siden hun lar din kompis få "innpass" så enkelt. Kan selvfølgelig også være at hun heller ikke har så mange "beilere" og sier "ja takk " når sjansen byr seg for henne også. Så det kan absolutt være normalt i det menneskelige aspektet......sex er jo digg - er det ikke ??

Gjest Purple Haze
Skrevet

Mulig at menn har sterkere drifter, er mer dyriske, som mann42 skriver. Men jeg tror det handler om mer enn det, hvis en skal diskutere ONS kontra de som tror at ONS kan lede til noe mer.

Jeg har alltid hatt sterke drifter, men har likevel ikke hatt særlig mange ONS. En og annen gang da jeg var en del yngre. Trodde ikke at det skulle lede til noe mer heller.

Men hvis jeg var på dealern med en jeg virkelig likte, ble jeg mer tilbakeholden. Hoppet ikke til sengs med en gang, selv om jeg hadde lyst.

Dette var ikke noe spill fra min side, for å leke hard to get. Men jeg likte romantikken, spenningen, det å bygge litt opp, før jeg hoppet til sengs med mannen.

Jeg tror at mange jenter tror at gutten har følelser for henne hvis han ligger med henne. Og her starter problemet. Han liker henne såpass at han vil ha sex med henne. Hun blir forelsket fordi han har sex med henne.

Ikke rart mange jenter grubler og analyserer seg i hjel over menn de møter på sin vei.

Jeg sier ikke at menn som har tilfeldig sex er drittsekker. Jeg sier at ofte tror jeg ikke menn skjønner hva jenter legger i det å ha sex.

Det finnes selvfølgelig unntak blant jenter også. Noen liker ONS og tilfeldig sex, og foretrekker det framfor et fast forhold.

Skrevet

Tror egentlig ikke det er så betinget av kjønn jeg. Greit, mitt inntrykk er at gutter jevnt over er mer ukritiske til hvem de puler - "tøft" å pule mange, mens jenter kanskje er litt mer nøye på at de som de puler i alle fall er gutter som er ok ut. Tror forholdet til ONS har en sterkere sammenheng med personlighet. Kjenner gutter som ikke har det forholdet til sex at bare fordi at de er kåte så har de lyst til å pule en ukjent dame - hver tredje helg, og kjenner jenter som når de er single mer eller mindre puler en ukjent kar når de er kåte og anledningen byr seg. Handler om ulikheter i personlighet og forholdet til sex og kropp, spør du meg. :popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...