Gjest Gjest_mia_* Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 Jeg og samboeren min har vært sammen i nesten 8 år, har en datter sammen på 3år. sexlivet vårt er rett og slett elendig, ikke att det er noen unnskyldning for å være utro. men det har bare blitt sånn, har holdt på med broren i ett års tid. hvet att dere tenker att det er galt, men han tilfredstiller meg. får han ikke ut av hodet. Hva skal jeg gjøre?
ellen :) Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 (endret) Jeg og samboeren min har vært sammen i nesten 8 år, har en datter sammen på 3år. sexlivet vårt er rett og slett elendig, ikke att det er noen unnskyldning for å være utro. men det har bare blitt sånn, har holdt på med broren i ett års tid. hvet att dere tenker att det er galt, men han tilfredstiller meg. får han ikke ut av hodet. Hva skal jeg gjøre? hei dette kan ikke være enkelt det eneste jeg kan si er att du må tenke på ungen deres, jeg har selv en datter på 3 år. men kan ikke helt sette meg i din situasjon med utroskap. men følg hjertet ditt.uroskap er aldri en god løsning. Endret 2. juli 2009 av ellen :)
cilja Skrevet 2. juli 2009 #3 Skrevet 2. juli 2009 Nei, hva skal du gjøre... Tror nok sikkert du vet svaret, hvis du bare tør kjenne etter og gjøre det som er riktig. 2
Gjest Gestur Skrevet 2. juli 2009 #4 Skrevet 2. juli 2009 Du får han ikke ut av hodet? Se det slik: Han banger sin egen brors kone. Det er ikke akkurat årets mann du har kapret. Eneste jeg ser i denne saken er at det finnes en stakkar der ute som blir forrådt av både kona og broren hans. Håper han finner ut av hva slags råtne familiemedlemmer han har...
Gjest Gestur Skrevet 2. juli 2009 #5 Skrevet 2. juli 2009 Samboer mente jeg...så nå at dere ikke er gift
Konservativ Mann Skrevet 3. juli 2009 #6 Skrevet 3. juli 2009 Dersom jeg hadde vært samboeren din og hadde funnet ut om dette forholdet, da hadde jeg nok fort blitt dobbeltdrapsmann! 1
MarianneE Skrevet 3. juli 2009 #7 Skrevet 3. juli 2009 hva med å prøve dette: LA VÆRE Å HA DEG MED DIN SAMBOERS BROR!!!!!! Sikkert utrolig lite konstruktivt av meg, men pytt... 5
kristian82 Skrevet 3. juli 2009 #8 Skrevet 3. juli 2009 Jeg og samboeren min har vært sammen i nesten 8 år, har en datter sammen på 3år. sexlivet vårt er rett og slett elendig, ikke att det er noen unnskyldning for å være utro. men det har bare blitt sånn, har holdt på med broren i ett års tid. hvet att dere tenker att det er galt, men han tilfredstiller meg. får han ikke ut av hodet. Hva skal jeg gjøre? Huff! Den menneskeheten den menneskeheten...
Gjest Leken Skrevet 3. juli 2009 #9 Skrevet 3. juli 2009 Her er det helt tydelig at noen prøver å lage litt underholdning.... Velger å ikke tro på dette da det ikke kan være mulig å synke sååååååååå lavt.
ninuska_ Skrevet 3. juli 2009 #10 Skrevet 3. juli 2009 Hva tror du at du får ut av hele situasjonen? Jeg tviler på (selv om man aldri kan vite) at broren til samboeren velger å fortsette med deg om dette kommer ut i det åpne, og "svigerforeldrene" dine kommer ikke til å være særlig begeistret for deg. Jeg ville tatt en seriøs prat med broren og endt dette forholdet - hvis du elsker samboeren din og ønsker å fortsette å dele livet med han. Ja, du har begått en stor feil ved å være utro med broren; og broren har sviktet han enda mer enn deg i mine øyne.. men hvis du mener seriøst med samboeren din, så vet du selv hva du bør gjøre - og hva du burde ha gjort for lenge siden.
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2009 #11 Skrevet 3. juli 2009 ... Samboeren min har også en bror. De er veldig like i både utseende og oppførsel, så selvfølgelig synes jeg hans bror er både en kjekk kar og enestående på alle måter. MEN! JEG PULER HAN DA IKKE FORDI!!! Og han hadde aldri kommet til å synke så lavt som å ligge med dama til broren!! Her er det jo ren og skjær dumskap og egoisme fra dere begge ute og går, unnskyld meg. Samme hvor dårlig sexliv man har, hvor lite "gnist" det er i forholdet, og hvor dårlig det ellers måtte gå - så ligger man ikke med andre, og SPESILET ikke svogeren sin! Hva du bør gjøre? Ingen fortjener å bli bedratt, så jeg synes du burde slutte å ha deg med broren og håpe på tilgivelse fra din samboer - elles så bør du gjøre det slutt med samboern din på en rettferdig måte først, hvis du må hekke på andre........
Eplefe Skrevet 3. juli 2009 #12 Skrevet 3. juli 2009 Hvis du absolutt må være utro, finn deg noen andre enn samboeren din sin bror. Det er nok svik at du puler rundt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå