Rapitap Skrevet 31. juli 2003 #21 Del Skrevet 31. juli 2003 =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atacand Skrevet 31. juli 2003 #22 Del Skrevet 31. juli 2003 Velkommen Atacand - siden du velger det nicket så regner jeg med at du kommer til å få blodtrykkene til å fyke i taket her innimellom? Det er bra - jo mere røre, dess mere røre!! (Eller har du tenkt å dempe det?) HEPP! Jeg holder meg til vaffelrøre blir det for høyt trykk blir en vell kasta ut av moderator.Vil ikke ha et dårlig rykte her på Kg kankje jeg klarer å dempe gemyttene. hilsen Atacand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 31. juli 2003 #23 Del Skrevet 31. juli 2003 Velkommen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 31. juli 2003 #24 Del Skrevet 31. juli 2003 OO Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. juli 2003 #25 Del Skrevet 31. juli 2003 Man kan jo få kjelen til å koke over uten å gå til personangrep, og da tror jeg moderatorene vil la deg fyre opp litt - ikke sant moderatorer? Vi må jo ha litt blest og liv her inne, som ikke går på personer osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 31. juli 2003 #26 Del Skrevet 31. juli 2003 Velkommen, godt å se at det blir flere Østlendinger her Fin avatar du fant deg. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 31. juli 2003 #27 Del Skrevet 31. juli 2003 Velllllkommen! dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johanna Skrevet 31. juli 2003 #28 Del Skrevet 31. juli 2003 Velkommen velkommen. Kjempesøt avatar du har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 31. juli 2003 #29 Del Skrevet 31. juli 2003 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 31. juli 2003 #30 Del Skrevet 31. juli 2003 Velkommen!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 31. juli 2003 #31 Del Skrevet 31. juli 2003 Velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 1. august 2003 #32 Del Skrevet 1. august 2003 Det stemmer at det er en blodtrykksmedisin,jeg ville bare få opp stemningen her.Jeg fant ikke på noe bedre nick en dette så dere får ha meg unskyldt. Ingenting å unnskylde, ble så nysgjerrig fordi jeg jobbet med denne medisinen i fjor vår, tenkte derfor at du kanskje kunne være en av mine gamle kolleger? Må jo sjekke vet du, verden er ikke så stor alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2003 #33 Del Skrevet 1. august 2003 Hei, og velkommen! Eller som Johnny Cash ville ha sagt (nåja, spilt!): Boom-chicka-boom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 1. august 2003 #34 Del Skrevet 1. august 2003 Vælkømmen te gards! (ps - dette med avatarer - snufs, jeg har ikke det, har nå funnet en via de utmerkede linkene, men hvordan i hule heiteste skal jeg te meg videre derfra?) Vet at noen har prøvd å hjelpe dataidioten Sheba før, men det gikk ikke veien, sukk. Vi prøver igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 4. august 2003 #35 Del Skrevet 4. august 2003 VELKOMMEN Koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 5. august 2003 #36 Del Skrevet 5. august 2003 Velkommen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birgitte242 Skrevet 5. august 2003 #37 Del Skrevet 5. august 2003 Velkommen! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå