Gjest undrer Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 Noen som har vært på Oscarsborg på konsert? Hvordan er det med sevrering der, altså jeg tenker på øl og vin servering etc. Burde man ta med stoler, pledd eller lingnende?
Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 3. juli 2009 #2 Skrevet 3. juli 2009 Litt usikker på dette med å ha med seg drikke, men vet at folk har med seg stoler og pledd som om de skulle på "picnic". Det er serveringssteder på Oscarsborg, men akkurat for utendørskonsertene deres så pleier kanskje folk å ha med drikke? Eller kanskje de flytter salget av drikkevarer ut? Usikker - rart det ikke sto noe om det på hjemmesiden deres.
Gjest Gjest_pia_* Skrevet 3. juli 2009 #3 Skrevet 3. juli 2009 Noen som har vært på Oscarsborg på konsert? Hvordan er det med sevrering der, altså jeg tenker på øl og vin servering etc. Burde man ta med stoler, pledd eller lingnende? Hei! Vi var på fyrverkerikonsert der i fjor. Det var utenfor borggården. De fleste hadde med seg stoler eller tepper, og piknikkurv. Men tror også man kunne leie stoler der, og det var et telt hvor de solgte lett grillmat og drikke. Usikker på om det var alkoholservering der, men tror det 90% sikkert. Hvordan arrangementene inne i Borggården er vet jeg ikke.
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2009 #4 Skrevet 3. juli 2009 Jeg var på Oscarsborgoperaen i fjor. Stoler trenger man ikke ta med. Pledd? Tja, i disse dager hadde jeg nesten glemt at slikt fantes. Men se an værmeldingen. Alkoholservering hadde de dessverre i fjor, hadde gleden av en fyllepratende dust ved siden av meg hele forestillingen.
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2009 #5 Skrevet 4. juli 2009 I august er det La Boheme forestillinger på Oscarsborg, det gamle fine slottet. - Hvordan kommer man seg til Oscarsborg, fra Oslo sentrum? - Er la Boheme ute eller inne? De bør vel som alle andre anstendige steder ha en servering der man kan få kjøpt seg et glass vin...
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2009 #6 Skrevet 4. juli 2009 I august er det La Boheme forestillinger på Oscarsborg, det gamle fine slottet. - Hvordan kommer man seg til Oscarsborg, fra Oslo sentrum? - Er la Boheme ute eller inne? De bør vel som alle andre anstendige steder ha en servering der man kan få kjøpt seg et glass vin... Du kan kjøpe en egen båtbillett på billettservice t/r Oscarsborg fra Oslo. Det er en kjempefin båttur. Det serveres alkohol ombord, i fjor var enkelte fine i farta allerede på båten. Dumt at nordmenn og alkohol skal gå så dårlig sammen. Det var ellers en veldig fin forestilling i fjor, (Tosca). Mer Puccini i år lover godt, og solistene er unge og meget lovende. Håper bare at jeg ikke får en nisse ved siden av meg i år som skal snøvle-fortelle meg alt som skjer på scenen. Men i år er det nummererte plasser, så da var det forhåpentligvis de som faktisk er interessert i forestillingen som bestilte tidlig, mens de som vil drikke og ståke kan sitte bakerst La Boheme har noen nyydelige partier, gleder meg veldig
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2009 #7 Skrevet 4. juli 2009 PS - hvis du vil se Drøbak (kjempefin by) går det også an å ta buss ut dit, og båt til Oscarsborg. Denne båtturen er inkludert i billetten. Så kan du ta båten til Oslo tilbake (men du må betale full pris for den båtturen selv om du bare benytter returen).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå