Gå til innhold

Bryllupsgave til foreldre

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er det vanlig at man kjøper bryllupsgave til foreldrene sine? Mine foreldre giftet seg endelig i fjor, og har bryllupsdag om ikke mange dagene. Må man gi noe i henhold til at det er papir-, tre-, gull-, sølvbryllup osv, eller kan man gi "hva som helst" ?

Skrevet
Er det vanlig at man kjøper bryllupsgave til foreldrene sine? Mine foreldre giftet seg endelig i fjor, og har bryllupsdag om ikke mange dagene. Må man gi noe i henhold til at det er papir-, tre-, gull-, sølvbryllup osv, eller kan man gi "hva som helst" ?

jeg ville kanskje gitt noe romantisk?

Eller noe de kan kose deg sammen med, feks en god flaske vin? Gavekort på en finere restaurant? SPA behandlinger?

Du kjenner jo foreldrene dine best, mulig de har noen felles hobbier som kanskje kan gi deg noen idder?

Tror nok de synes det er hyggelig med "bare" noen blomster på dagen og, hyggelig bare at du markerer det litt :jepp:

Gjest Miley
Skrevet

Jeg ville ikke gitt noe på ettårsdagen for bryllup til noen andre en meg selv. Så vidt meg bekjent gir man kun på 25 år og femti års dager.

Skrevet

Til bryllupsdag kan man gi blomster eller konfekt hvis man vil gi noe, men det er ikke nødvendig med mindre det er jubileum.

Til mine besteforeldres 50 års bryllupsdag for noen år siden fikk de penger til ferie av sine barn og svigerbarn. Det var de veldig fornøyd med.

Skrevet

Jeg gir ikke noe på bryllupsdagen til min far. Enkelte år har jeg gitt blomster eller bakt en kake :)

Skrevet

Vi gir gave til svigerforeldrene mine når de har bryllupsdag, men som regel noe humoristisk. I fjor fikk de i en oppblåsbar palmeøy med plass til to som de har i bassenget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...