Gå til innhold

Hva er trangt?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Det snakkes jo ofte om damer som er "trange" og "vide".

Jeg lurer på hva som legges i f.eks begrepet trang? Hvordan er man hvis man er trang? Må man ha problemer med å presse inn en penis/dildo/noe/fingre, eller hva?

De fleste klarer vel å gjennomføre en penetrering slik at det som føres inn kan føres ut og inn rimelig kjapt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_mann_*
Skrevet
Det snakkes jo ofte om damer som er "trange" og "vide".

Jeg lurer på hva som legges i f.eks begrepet trang? Hvordan er man hvis man er trang? Må man ha problemer med å presse inn en penis/dildo/noe/fingre, eller hva?

De fleste klarer vel å gjennomføre en penetrering slik at det som føres inn kan føres ut og inn rimelig kjapt?

Er selvfølgelig deilig at det er litt motstand der, men man trenger ikke ta det for langt! Foretrekker at det er passe motstand, dvs. at man kan knulle hardt og rått uten at hverken jeg eller jenta får vondt. Og da bør det ikke være problematisk å presse inn hverken fingre, dildo eller penis spør du meg.

Dessuten er det ikke bare det fysiske som gjør at jeg kommer lettest, men at vi gjør noe seksuelt vi tenner på.

Skrevet

Tranghet for kvinner er akkurat som penisstørrelse for menn veldig individuelt. Det som er trangt for noen er ikke trangt for andre. Dere har jo iallefall muligheten til å trene dere trangere. Og denne treninga kommer dere begge til gode... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...