Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest animor
Skrevet

Jeg er 29 år og mannen min er 33 år. Jeg hadde første spontan abort for 2 1/2 år siden. Siden denne gangen har jeg og mannen min prøvd å få til. Men bare negative tetster. Vi bestemte oss for Inseminasjon og jeg tok Lapraskopi i januar i år. Alt var helt PERFEKT hos meg plus mannen min er oxo helt frisk.

Første forsøk med Inseminasjon i mai og fikk en positiv gravitest den 1 juni. 8 juni fikk jeg kraftige kramper i magen og spontan abort nr 2:(( blødde i nesten 2 uker og etter 2 uker utrolig sterke kramper på venstre siden av magen i 4 timer i et strek. Mannen min ble redd og ringte til Ambulanse, ble kjørt til Akutt mottakk. og fikk vite at jeg var fortsatt gravid men utenfor livmor. Den satt i eggleder'n og vokste der, var veldig hovent og det var blod i buken. Den sprakk rett og slett. Måtte akutt opereres og de måtte fjerne egglederen.

Skulle oxo nevne det at vi har en mistanke om den legen som satt inn spermsprøyta, han sprøyta for hardt siden den ble både i livmor plus i venstre eggleder. For den 8 juni skjekket de på ultralyd i livmoren min og sa det var nesten ingenting igjen og jeg trengte ikke utskrapning. Det var på høyre side egget hadde modna og da bestemte de for å sprøyte på høyre siden. Og det var det han gjorde. Det var nemlig samme lege som mottok meg på akutt mottakk og kjente igjen saken og sa det høyt at det ble sprøytet hadrt. Vi skal undersøke det når jeg blir frisk.

Alle dere som prøver på den måten, vær forsiktig! Det finns gode leger og dumme leger. både erfaren og uerfaren.

Men jeg er glad for at vi kom på sykehuset i tide ellers så hadde det blitt en annen historie.

Nå som jeg har bare en eggleder'n er jeg veldig redd for at jeg ikke kan få barn. Tenker, når det ikke funka med to så er jo sjansen ennå mindre med bare en eggleder.

Er det noen som har opplevd noe lignende??? Vil veldig gjerne vite om det har fungert for noen å ha barn med bare en eggleder?? Kan være stor støtte å vite.

Sorry, Ble for mye skriving men måtte bare forklare situasjon.

Takk på forhånd!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...