Bahia Skrevet 3. juli 2009 #81 Del Skrevet 3. juli 2009 Det er fryktelig trist at du ikke selv klarer og se det. Siden når ble KG stedet der man på død og liv skal være så opptatt av rettskriving? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2009 #82 Del Skrevet 3. juli 2009 Det triste her er jo egentlig at hovedpersonen selv, Kattungen, ikke ser ut til å verken klare eller ville forklare nettopp hvorfor hun skriver på engelsk. Hun lar andre snakke for seg. Det er ikke særlig imponerende å slenge inn et innlegg med enstavelsesord eller én setning, så det kan umulig være noe øvelse å hente der. Det eneste hun oppnår er å irritere en relativt stor andel av oss andre brukere, så jeg må innrømme at jeg ikke skjønner poenget. Det er jo nettopp i en situasjon som denne at Kattungen burde poste et innlegg med litt substans - men disse har så langt glimret med sitt fravær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 3. juli 2009 #83 Del Skrevet 3. juli 2009 Det triste her er jo egentlig at hovedpersonen selv, Kattungen, ikke ser ut til å verken klare eller ville forklare nettopp hvorfor hun skriver på engelsk. Hun lar andre snakke for seg. Det er ikke særlig imponerende å slenge inn et innlegg med enstavelsesord eller én setning, så det kan umulig være noe øvelse å hente der. Det eneste hun oppnår er å irritere en relativt stor andel av oss andre brukere, så jeg må innrømme at jeg ikke skjønner poenget. Det er jo nettopp i en situasjon som denne at Kattungen burde poste et innlegg med litt substans - men disse har så langt glimret med sitt fravær. Hvorfor skal The Kitten være nødt til å forsvare seg selv???? Og hvorfor blir så mange irritert pga. av det???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2009 #84 Del Skrevet 3. juli 2009 Hvorfor skal The Kitten være nødt til å forsvare seg selv???? Fordi det er en irriterende uvane! Og hvorfor blir så mange irritert pga. av det???? Fordi det er en irriterende uvane! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest En annen gjest Skrevet 3. juli 2009 #85 Del Skrevet 3. juli 2009 Hvorfor skal The Kitten være nødt til å forsvare seg selv???? Og hvorfor blir så mange irritert pga. av det???? Tja, det skal jo ikke mere til enn denne tråden for å irritere deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 3. juli 2009 #86 Del Skrevet 3. juli 2009 Fordi det er en irriterende uvane! Fordi det er en irriterende uvane! Så hvorfor hopper du ikke bare over de innleggene The Kitten skriver da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2009 #87 Del Skrevet 3. juli 2009 Så hvorfor hopper du ikke bare over de innleggene The Kitten skriver da? Du kan jo også bare hoppe over innleggene jeg skriver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. juli 2009 #88 Del Skrevet 3. juli 2009 Når ble man umoden av å skrive engelsk? Og når ble engelsk er fremmedspråk? Alle lærer engelsk på skolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 3. juli 2009 #89 Del Skrevet 3. juli 2009 Tja, det skal jo ikke mere til enn denne tråden for å irritere deg. Hva vet vel du om jeg er irritert eller ikke? Jeg syns enkelte her er tåpelige! :dåne: Du kan jo også bare hoppe over innleggene jeg skriver? Jeg kan jo selvfølgelig gjøre det, men syns ikke noe om at så mange skal angripe The Kitten.... Mange her nevner at hun er ung og da syns jeg iallefall folk kan slappe litt av og ikke lage en tråd der så mange kritiserer en bruker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. juli 2009 #90 Del Skrevet 3. juli 2009 The Kitten skriver mye bedre engelsk enn mange jeg kjenner på hennes alder iallefall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 3. juli 2009 #91 Del Skrevet 3. juli 2009 The Kitten skriver mye bedre engelsk enn mange jeg kjenner på hennes alder iallefall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2009 #92 Del Skrevet 3. juli 2009 Hvorfor kan ikke The Kitten svare for seg selv? Grunnen til at tråden blir stadig lengre er jo at hun ikke kan gi et skikkelig svar. Hun har ikke ett eneste argument i forhold til hvorfor hun skal strø rundt seg med engelskspråklige innlegg på forumet. Dette er et norsk forum, der alle skal kunne ta del. Selvsagt kan majoriteten engelsk (og sikkert bedre enn The Kitten), det er ikke poenget. Hvorfor kan dere ikke bare holde på med dette på Snikk-snakk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. juli 2009 #93 Del Skrevet 3. juli 2009 I've said before that I prefer to write in English. There's really not more to it than that. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D-shol Skrevet 3. juli 2009 #94 Del Skrevet 3. juli 2009 Så hvorfor hopper du ikke bare over de innleggene The Kitten skriver da? Hvis alle bare skal droppe å lese innleggene til folk de ikke er enige med, blir det ikke mye til diskusjonsforum. Da blir det kun liv i ordlekene og snikk-snakk-forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 3. juli 2009 #95 Del Skrevet 3. juli 2009 Jeg synes det er sært å skrive både engelsk, swahili, kav dialekt og med store bokstaver i alle innlegg. Men det får nå folk bare gjøre om de vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 3. juli 2009 #96 Del Skrevet 3. juli 2009 Når det gjelder bruk av dialekt eller andre språk, så provoserer det meg lite. Men jeg hopper gjerne over dem eller leser dem mindre nøye. Fordi jeg skummer gjennom innlegg, og ikke gidder å stoppe opp for å bruke energi på å forstå hva som er ment (som hvertfall jeg må når det er snakk om dialekt som brukes skriftlig, eller et språk som ikke er vedkommendes førstespråk, og som dermed ikke skrives korrekt). Man må rett og slett være forberedt på å ikke bli lest av så mange når man velger å avvike fra den skriftlige normen i et forum. Jeg har ingen problemer med å lese eller forstå engelsk, men det er noe ganske annet å lese engelsk skrevet av nordmenn sammenlignet med engelsk skrevet av engelsktalende. Det er dessuten noe med å omstille seg fra norsk i ett innlegg, til engelsk i et annet. Det blir noe tungvint over det, og med den store informasjonsmengden som fins i forumet, ønsker jeg ikke å bruke tid på å lese setninger om igjen for å forstå sammenhengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 3. juli 2009 #97 Del Skrevet 3. juli 2009 Hvis alle bare skal droppe å lese innleggene til folk de ikke er enige med, blir det ikke mye til diskusjonsforum. Da blir det kun liv i ordlekene og snikk-snakk-forumet. Nå er det jo snakk om at en person skriver på engelsk her da... Jeg sier ikke at alle skal hoppe over innlegg til folk de ikke er enige med, gjør jeg vel? Jeg mener bare at folk som irriterer seg såpass over at en bruker skriver på engelsk, kan la være å lese de innleggene, istedefor at mange brukere skal skal lage en hel tråd på mange sider med kritikk mot en enkeltperson!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. juli 2009 #98 Del Skrevet 3. juli 2009 Nå er det jo snakk om at en person skriver på engelsk her da... Jeg sier ikke at alle skal hoppe over innlegg til folk de ikke er enige med, gjør jeg vel? Jeg mener bare at folk som irriterer seg såpass over at en bruker skriver på engelsk, kan la være å lese de innleggene, istedefor at mange brukere skal skal lage en hel tråd på mange sider med kritikk mot en enkeltperson!!!! This tread should actually been deleted, or at the very least edited. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gabriela Skrevet 3. juli 2009 #99 Del Skrevet 3. juli 2009 Jeg synes det er sært, men folk får nå gjøre som de vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D-shol Skrevet 3. juli 2009 #100 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Nå er det jo snakk om at en person skriver på engelsk her da... Jeg sier ikke at alle skal hoppe over innlegg til folk de ikke er enige med, gjør jeg vel? Jeg mener bare at folk som irriterer seg såpass over at en bruker skriver på engelsk, kan la være å lese de innleggene, istedefor at mange brukere skal skal lage en hel tråd på mange sider med kritikk mot en enkeltperson!!!! Nei, men det er alltid et av de første argumentene folk her inne kommer med til folk som protesterer på andres meninger: "Bare la vær å les". Hele poenget med et forume er jo å lese og skrive for å utveksle meninger, så det er faktisk det tåpeligste argumentet man kan komme med på et forum. Det andre er at tråden burde vært moderert. Det blir like lite diskusjon av at moderatorene skal slette alt som er kritisk eller en tanke negativt i alle tråder. Er det noen plass i reglementet som nekter folk å stille spørsmål til enkeltpersoner? Jeg synes ikke alt som er sagt i denne tråden er like saklig eller hyggelig og mener at alle bør oppføre seg uansett om man er enig eller ikke, men The Kitten har fått noen spørsmål som hun ikke har vært veldig hjelpsom med å besvare. Jeg synes ikke moderatorer bør klippe bort ting bare fordi de bærer preg av uenighet. Usaklige personangrep, ja, men ikke kritiske spørsmål. Endret 3. juli 2009 av D-shol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg