Bagett Skrevet 2. juli 2009 #1 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg har begynt å blogge.Eller har gjort det en stund,men først i dag fant jeg ut hvordan jeg ville ha det! Besøk: www.hanneaasbak.blogspot.com Har akkurat starta så det er ikke mye å se på der nå.Kjem masse forskjellig etterhvert! Alt fra skog til håndarbeid! Har dere en blogg dere vil dele med andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minrose Skrevet 11. februar 2010 #2 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg har begynt å blogge.Eller har gjort det en stund,men først i dag fant jeg ut hvordan jeg ville ha det! Besøk: www.hanneaasbak.blogspot.com Har akkurat starta så det er ikke mye å se på der nå.Kjem masse forskjellig etterhvert! Alt fra skog til håndarbeid! Har dere en blogg dere vil dele med andre? Skal sjekke ut bloggen din! Min blogg adresse er: www.kinus.blogg.no Skriver om det meste som opptar meg.. Alt fra svangerskap og samliv til jobb og profesjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emiiliie Skrevet 22. februar 2010 #3 Del Skrevet 22. februar 2010 Hei! Skal ta en titt på bloggene deres jeg! Min blogg er http://www.trinemidtun.blogg.no Håper dere tar en titt dere også Syns det er vanskelig å få det akkurat slik som man vil designmessig. Det er mye jobb Jeg blogger om hverdagen, mote og foto som jeg interesserer meg veldig for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå