Gå til innhold

hairextensions

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jente23_*
Skrevet

Da har jeg vært å fått sydd på masse deilig langt hår!! Frisøren sa at om jeg passet godt på det vil det kunne sitte på i opptil fire mnder. Og når det begynner å falle ut, kan jeg gå tilbake å få det sydd på igjen litt billigere.

Men så hører jeg i ettertid fra andre at det aldri vil sitte i mere enn max en mnd. Blir jo litt skuffet om det skal ramle ut så fort... :(

Det virker som det sitter ekstremt godt på enn så lenge i alle fall. Lurer på om noen av dere her inne har erfaring med extensions som er sydd på?

(har hatt sveiset på for et par år siden, men det slet sånn på håret at derfor bestemte jeg meg for å prøve å sy på denne gangen)

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kommer litt ann på. Jeg er veldig aktiv, hopper og spretter, børster det 5 ganger om dagen(langt hår krever det!) setter det opp og styrer verre. 4 mnd er vel å ta i!

Gjest Gjest_jente23_*
Skrevet

Okei. Hvor lenge bruker ditt å sitte på da??

Skjønner hva du mener, når man først har fått langt hår vil man jo gjerne gjøre noe ut av det også ;) Men jeg børster mitt bare en gang om dagen, det floker seg ikke noe spesielt uansett..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...