Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å teste ut L'occitanes hudpleieserie, fuktighetskrem (lotion nå om soommeren, blir fort blank i huden) og rens. Har tittet på Immortelleserien, Lavender og almond apple. Jeg er 33 år og må ha noe som forebygger rynker også (de begynner å titte frem) Kanskje immortelle er tingen da?

Lukter det sterkt av disse kremene/ produktene? Har Lavendel håndkrem og den lukter VELDIG sterkt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri prøvd hudpleieserien, men har testet en haug med andre produkter fra l'Occitane. Alle jeg har prøvd så langt har luktet like vanvittig kraftig, det er jo nesten så det svir i øynene..! Synes også en fellesnevner er at de fungerer godt de første gangene, men at de liksom mister...effekten etter kort tids bruk.

Skrevet

Lurer også på dette. Har ikke prøvd hudpleien jeg heller. Noen her må da ha gjort det?

Skrevet

Håndkremen deres funker hvertfall kjempebra :)

Gjest Coarvi
Skrevet

Jeg har prøvd ansiktskrem, øyekrem og ansiktsvask - den for tørr hud. De ble litt for fete, ansiktskremen trakk ikke ordentlig inn og vasken var jeg heller ikke heelt fornøyd med. Men så har jeg oppdaget at jeg ikke skal ha produkter for tørr hud likevel da... :ler:

Lukta var mild og god:)

Gjest Raptuza
Skrevet

Har just begynt med mandel-dusjolja deiras. Veit ikkje om den er så god, syns eg fort blir lukt under armane sjølv om eg brukar deodorant etter dusjen. Luktar heller ikkje nyvaska etter vaskinga...

Skrevet (endret)

Jeg har brukt Shea-serien til ansiktet, for tørr hud. Den gav ikke særlig mye fukt/fett til huden, og luktet dessuten altfor sterkt for min nese. Immortelle lukter enda sterkere. :roll:

Endret av Honesty

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...