Gjest hyggelig Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 Div. salater Omelett Grove vafler eller lapper Smoothie Fruktsalat
Dolly-Betty Skrevet 2. juli 2009 #4 Skrevet 2. juli 2009 Go Morgen er jo alltid godt!!! Kanskje en fersken, jordbær eller annen frisk godt frukt!
Gjest Shelob Skrevet 2. juli 2009 #5 Skrevet 2. juli 2009 Min deilige kaffesmoothie: 2-3 dl kald kaffe (lager kvelden før) 1 scoop sjokolade- eller vaniljeproteinpulver 1 frossen banan 1 dl naturell youghurt eller biola Mmmmmmmm!! Den er god ass! Annen variant: 2-3 dl havredrikk (eller melk hvis du drikker det) -du kan også bruke juice 1 frossen banan 1 - 2 dl frosne bær 1 scoop vaniljeoroteinpulver evt 1 dl youghurt eller biola hvis du vil ha den mest mulig "kremete" La det stå litt i blenderen før du mixer alt, da slipper du at mixeren går helt berserk fordi alt er så hardt. Av dette får du 300-400 kalorier, og jeg er mett i 3-4 timer etterpå. Supert å sitte og nippe på i bilen på veg til jobb.
Gjest Shelob Skrevet 2. juli 2009 #6 Skrevet 2. juli 2009 Go Morgen er jo alltid godt!!! Kanskje en fersken, jordbær eller annen frisk godt frukt! Go Morgen er sukkersøppel og ikke noe for en kropp som skal være aktiv og trenger brensel til muskelbygging og aktivitet. Dropp det! Lag heller en egen variant med naturell youghurt, 4-korn (0 sukker) og kanskje 1 dl mager kesam for proteinenes skyld. Frukt er greit, men få på noe protein til frokost også. Kokte egg, omelett, eggerøre, mager kesam eller cottage cheese.
buttergirl Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. juli 2009 Takk for gode tips, skal prøves ut i dagen som kommer !
venus_ Skrevet 2. juli 2009 #8 Skrevet 2. juli 2009 (endret) Prøv grove banan- og blåbærmuffins . Lagde den oppskriften når jeg var lei brødmat til frokost selv. Synes også 50/50 med biola naturell yoghurt og mager kesam blandet med 4korn og bananbiter er godt Endret 2. juli 2009 av venus_
Chanel.No5 Skrevet 2. juli 2009 #9 Skrevet 2. juli 2009 Her var det jammen MANGE gode tips, glad jeg leste denne tråden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå